GasLog: Αύξηση κερδών το γ’ τρίμηνο & τρεις νέες ναυλώσεις

30.10.2022

Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία GasLog Partners, συμφερόντων του Πήτερ Λιβανού, γνωστοποίησε τόσο τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς όσο και τα νέα ναυλοσύμφωνα που σύναψε.

Αναλυτικότερα, η Εταιρεία κατέγραψε σημαντική άνοδο κερδών (profit) κατά 61%, καθώς αυτά ανήλθαν σε 42.651 εκατομμύρια δολάρια, από 26.847 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2021. Όσον αφορά στα έσοδα (revenues), αυτά αυξήθηκαν κατά 19% και ειδικότερα από 80.535 εκατομμύρια δολάρια (Q3,2021) στα 95.679 εκατομμύρια δολάρια (Q3,2022). Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της GasLog, η αύξηση αποδίδεται στην αύξηση των εσόδων από τα πλοία που δραστηριοποιήθηκαν στην spot αγορά το τρίτο τρίμηνος, όπως και από την άνοδο της ναυλαγοράς των LNG carriers. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της ναυτιλιακής εταιρείας, Paolo Enoizi, “τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου ήταν ισχυρά, κυρίως λόγω των ευνοϊκών συνθηκών στην αγορά των LNG carriers”.

Την ίδια ώρα γνωστές έγιναν και οι νέες πολύμηνες συμφωνίες χρονοναύλωσης που υπέγραψε η GasLog και αφορούν σε τρία LNG carriers. Συγκεκριμένα, ναύλωσε το TFDE- tri-fuel diesel electric “GasLog Shanghai”, κατασκευής του 2013 στην Woodside Energy Shipping Singapore για δύο χρόνια. Επίσης, συμφώνησε να ναυλώσει για ένα έτος σε μια άγνωστη εταιρεία ενέργειας TFDE “Solaris” TFDE “Solaris”, κατασκευής του 2014. Και τα δύο πλοία έχουν χωρητικότητα 155.000 κυβικών μέτρων.

Επιπλέον, η GasLog Partners είπε ότι είχε υπογράψει μια συμφωνία για τη τριετή ναύλωση του steam turbine vessel “Methane Heather Sally”, κατασκευής του 2007 & χωρητικότητας 145.000 κυβικών μέτρων σε εταιρεία νοτιοανατολικής Ασίας. Ενώ πραγματοποιήθηκε και πώληση και επαναμίσθωση (sale & lease-back) 50 εκατομμυρίων δολαρίων για το ίδιο πλοίο, χωρίς δυνατότητα επαναγοράς ή υποχρέωση. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο και να συνεισφέρει περίπου 17 εκατομμύρια δολάρια αυξητικής καθαρής ρευστότητας.

Ο Paolo Enoizi, είπε ότι οι ναυλώσεις θα πρέπει να προσθέσουν περίπου 134 εκατομμύρια δολάρια (incremental Ebitda) και να βελτιώσουν την ορατότητα των ταμειακών ροών.

Ο στόλος της GasLog Partners διαχειρίζεται έναν στόλο ιδιόκτητων 13 LNG carriers & ενός bareboat πλοίου.

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!