Fujian Guohang: Ο στόλος της γίνεται όλο και πιο “πράσινος”
H κινεζική Fujian Guohang Ocean Shipping γίνεται ακόμη πιο “πράσινη” μετατρέποντας υπό κατασκευή Kamsarmaxes της στην Wuhu Shipyard σε πλοία διπλού καυσίμου – μεθανόλης.
Πιο συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Πεκίνου ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία πρόσφατα άσκησε δικαιώμα αγοράς σε τέσσερα ακόμη πλοία, χωρητικότητας 89.000 dwt έτοιμα για μεθανόλη, αυξάνοντας το βιβλίο παραγγελιών της στο ναυπηγείο σε οκτώ, τροποποίησε τη συμφωνία για να συμπεριλάβει κινητήρες διπλού καυσίμου με επιπλέον κόστος περίπου 6.24 εκατομμυρίων δολαρίων ανά πλοίο .
Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη του περασμένου έτους, η Fujian Guohang εξασφάλισε θέσεις νεότευκτων για έως και 10 πλοία στο Wuhu σε μια συμφωνία για την αρχική κατασκευή τεσσάρων πλοίων, που κοστίζουν περίπου 36.5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, με παραδόσεις το 2025 και το 2026, και έξι προαιρετικά (optionals) πλοία.
Εν τω μεταξύ, τον περασμένο μήνα, η Wuhu Shipyard ξεκίνησε να κατασκευάζει ένα από τα Κamsarmaxes της Fujian Guohang στο Weihai, το οποίο θα διαθέτει επίσης καύσιμο με μεθανόλη, στο πλαίσιο ενός έργου που υποστηρίζεται από την China Classification Society (CCS).
Τέλος, από την πλευρά της, η CSS είπε ότι το νεότευκτο θα είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα ισχύος διπλού καυσίμου – μεθανόλης που μπορεί να χρησιμοποιεί βιοντίζελ και έχει βελτιστοποιημένη χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου μεθανόλης, η οποία μπορεί άμεσα να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από το πλοίο ενώ «εξισορροπεί την οικονομία λειτουργίας μέσω της ευέλικτης αναλογίας δομής καυσίμου».