EY Future Consumer Index Ελλάδα 2024: Νέα καταναλωτική έρευνα της EY για την Ελλάδα
Η νέα έκδοση της EY Future Consumer Index Ελλάδα 2024, πραγματοποιήθηκε από την MRB Hellas για λογαριασμό της EY, σε ένα πανελλαδικό δείγμα 500 καταναλωτών.
Τα τελευταία πέντε χρόνια, παράγοντες όπως η πανδημία, ο πληθωρισμός, οι γεωπολιτικές συγκρούσεις, η επέλαση της ψηφιακής τεχνολογίας και η κλιματική αλλαγή, έχουν δημιουργήσει ένα δυναμικό και ασταθές περιβάλλον, στο οποίο οι καταναλωτές έχουν επιδείξει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα.
Η έρευνα της EY για την Ελλάδα, στην τέταρτη έκδοσή της, υπογραμμίζει την κρίσιμη ανάγκη των επιχειρήσεων να αφουγκραστούν τις μοναδικές και διαφοροποιημένες ανάγκες των καταναλωτών. Απέναντι σε μια κατακερματισμένη και ρευστή αγορά, οι επιχειρήσεις καλούνται να διαμορφώσουν πολυπαραγοντικές και προσωποποιημένες στρατηγικές, με σκοπό να προσεγγίσουν τους καταναλωτές και να οικοδομήσουν ανθεκτικές σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους.