Euroseas (Πίττας): Ναύλωσε, παρέλαβε και πούλησε πλοία του στόλου της
Η Euroseas Ltd. συμφερόντων του Αριστείδη Πίττα, γνωστοποίησε μια νέα σύμβαση χρονοναύλωσης για το containership “Joanna”, (κατασκευής του 1999 & μεταφορικής ικανότητας 1732 teu), με ελάχιστη περίοδο 23 μηνών και μέγιστη περίοδο 25 μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή, έναντι 16.500 δολαρίων ημερησίως
Επισημαίνεται, ότι η ναύλωση του εν λόγω πλοίου θα ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δεξαμενισμού του, που αναμένεται περί τα τέλη Οκτωβρίου 2024.
Παράλληλα, η Εταιρεία ανακοίνωσε ότι στις 24 Ιουνίου 2024, παρέλαβε το “Stephania K”, το δεύτερο νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containership), μεταφορικής ικανότητας 1.800 teu, από το Hyundai Mipo Dockyard στη Νότια Κορέα. Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Tier III και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης AMP. Μετά την παράδοσή του, το “Stephania K”, ξεκίνησε ναύλωση 23 έως 25 μηνών με τιμή 22.000 δολάρια την ημέρα.
Επιπλέον, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι το “EM Astoria”, ένα containership, (μεταφορικής ικανότητας 2.788 teu & κατασκευής του 2004), παραδόθηκε με επιτυχία στους νέους ιδιοκτήτες του στις 26 Ιουνίου 2024. Όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, το πλοίο πωλήθηκε για περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια, με αποτέλεσμα να κατοχυρωθεί κέρδος άνω των 5,5 εκατομμυρίων δολαρίων ή περίπου 0,80 δολαρίων ανά μετοχή και συνεισφορά στα συνολικά κέρδη της εταιρείας περίπου 42,8 εκατομμυρίων δολαρίων από την απόκτησή του το 2017. Εκτός των άλλων, η ναυτιλιακή εταιρεία ανακοίνωσε την έκδοση της Περιβαλλοντικής, Κοινωνικής και Διακυβέρνησης Έκθεσής της για το 2023 (η «Έκθεση ESG»), η οποία παρέχει μια επισκόπηση των προτεραιοτήτων, των στόχων και των πρακτικών της εταιρείας.
Από την πλευρά του, ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Είμαστε χαρούμενοι που εξασφαλίσαμε μια διετή ναύλωση για το πλοίο M/V Joanna με μια κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών, με έσοδα 16.500 δολαρίων την ημέρα.Η τρέχουσα ισχύς της αγοράς μας επέτρεψε να παρατείνουμε τη διάρκεια ζωής του πλοίου παρακολουθώντας το πλοίο στην πέμπτη ειδική επιθεώρηση, με αποτέλεσμα υψηλότερα συνολικά κέρδη για τους μετόχους μας κατά τη διάρκεια της νέας ναύλωσης.Αυτή η ναύλωση αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 6,4 εκατομμύρια EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο και να αυξήσει την υπόλοιπη κάλυψη ναύλωσης του 2024 στο 92%. Αυξάνει επίσης την κάλυψή μας ναύλωσης για το 2025 σε περίπου 40%. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε το M/V Stephania K στον στόλο μας. Το σκάφος είναι το έκτο σε μια σειρά από εννέα και το δεύτερο από τις τρεις μας μονάδες 1.800 teu, όλα σύγχρονα σκάφη οικολογικής σχεδίασης με οικονομία καυσίμου με κινητήρες Tier III. Η τρέχουσα ναύλωση του πλοίου αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 11 εκατομμύρια δολάρια σε EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο.Τέλος, είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω τη δημοσίευση της έκθεσής μας ESG για το 2023. Η έκθεση περιγράφει λεπτομερώς τη στρατηγική, τις δεσμεύσεις και την πρόοδό μας για το ESG μέχρι σήμερα. Παραμένουμε δεσμευμένοι στην προώθηση της βιωσιμότητας στον ναυτιλιακό τομέα, να συνεχίσουμε να ακολουθούμε υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές και να συμβάλλουμε σε ένα πιο βιώσιμο και ανθεκτικό μέλλον για όλους».