EST: Τέσσερα πλοία του Βίκτωρα Ρέστη ύψωσαν την σημαία της Νήσου του Μαν

18.05.2022

Το νηολόγιο Isle of Man Ship Registry (IOMSR) επεκτείνει τον ελληνικό του στόλου, με μια νέα συμφωνία που αφορά στην ύψωση της σημαίας του νηολογίου σε τέσσερα πλοία της ναυτιλιακής εταιρείας Enterprises Shipping & Trading (EST), συμφερόντων του εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη.

Η EST είναι ο παλαιότερος και μεγαλύτερος Έλληνας πελάτης της IOMSR και με τις τελευταίες προσθήκες ανεβάζουν τον συνολικό αριθμό των πλοίων της που είναι νηολογημένα στο Isle of Man σε 28 – 13 Bulk Carriers και 15 Oil Tankers.

Τα νέα πλοία που ενεγράφησαν στο Νηολόγιο της Νήσου του Μαν είναι τα bulk carriers, χωρητικότητας 33.044 dwt “Magic Striker”, “Dynamic Striker” & “Virtuous Striker” και το bulk carrier χωρητικότητας 51.195 dwt “Helvetia One”.

Ο διευθυντής του IOMSR, Cameron Mitchell δήλωσε μεταξύ άλλων ότι “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε τον στόλο μας και να συνεχίσουμε μια πολύτιμη σχέση με την Enterprises, η οποία είναι η μακροβιότερη εταιρεία και ο μεγαλύτερος πελάτης μας στην Ελλάδα. Εκτιμούμε πολύ την ελληνική αγορά και συνεχίζουμε να προσβλέπουμε στην οικοδόμηση ισχυρών νέων συνεργασιών και επιχειρηματικών εξελίξεων. Ανυπομονούμε για τα Ποσειδώνια και τις συζητήσεις που θα φέρουν”. Ενώ πρόσθεσε ότι “Το Νηολόγιο μπορεί να προσφέρει στους Έλληνες πελάτες βρετανικά πρότυπα και μια εύκολη, αποτελεσματική και ανταγωνιστική υπηρεσία.Αυτό περιλαμβάνει χαμηλές χρεώσεις, με μία ετήσια πληρωμή και χωρίς κρυφές χρεώσεις, ενώ ορισμένα ανοιχτά Νηολόγια χρεώνουν σχεδόν όλες τις πρόσθετες υπηρεσίες. Δεν υπάρχει ετήσιος φόρος χωρητικότητας με βάση το μέγεθος του πλοίου, κανένα τέλος επιθεώρησης, κανένα προξενικό τέλος, κανένα τέλος έρευνας ατυχημάτων και προσφέρουμε έκπτωση για στόλους πολλών πλοίων καθώς και κίνητρα για τέλη για πλοία φιλικά προς το περιβάλλον.

Να σημειωθεί ότι τον Απρίλιο του 2022 η IOMSR έγινε ένα από τα πρώτα κράτη σημαίας στον κόσμο που μείωσε τα τέλη νηολόγησης για πλοία που χρησιμοποιούν πράσινη τεχνολογία. Το νέο μέτρο δίνει στους πλοιοκτήτες μείωση κατά 15% στο ετήσιο τέλος εγγραφής τους. Το μειωμένο τέλος προσφέρεται σε διαχειριστές cargo ships (φορτηγά πλοία), commercial yachts (εμπορικά σκάφη αναψυχής), passenger ships (επιβατηγά πλοία), που επενδύουν σε βιοκαύσιμα, εναλλακτικά καύσιμα, αιολική ή ενεργειακή τεχνολογία στην ξηρά.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!