Erasmus Shipinvest (John Su): Παρέλαβε το τέταρτο πλοίο μέσα σε σύντομο διάστημα
Η Erasmus Shipinvest, συμφερόντων του Κινέζου John Su, με έδρα την Ελλάδα, γνωστοποίησε μέσω του LinkedIn την παραλαβή ενός ακόμη πλοίου.
Πιο συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή εταιρεία ανάφερε χαρακτηριστικά:
“Ολοκληρώνουμε τον Οκτώβριο του 2025 προσθέτοντας ένα ακόμη bulk carrier στον δυναμικό και αναπτυσσόμενο στόλο μας στις 27/10/2025!
Καλώς ορίσαμε το “Glory Bonanza” (Κατασκευής του 2010 στο ναυπηγείο Hyundai, χωρητικότητας 180K dwt, με σημαία Panama Ship Registry, νηογνώμονα ClassNK – Nippon Kaiji Kyokai και ασφάλεια Steamship Mutual Club)! Έχουν περάσει περισσότερα από 6 χρόνια από τότε που ο όμιλός μας αποχώρησε από τον τομέα Capesize λόγω διαφόρων προκλήσεων που επηρεάζουν όχι μόνο την αστάθεια της αγοράς αλλά και τις αβεβαιότητες των κανονισμών κ.λπ. Με όλο τον σεβασμό, νιώθουμε απαραίτητο να έχουμε πλήρη κάλυψη από Handysize έως Capesize bulkers για να καλύψουμε τις απαιτήσεις των πελατών μας για τις ανάγκες θαλάσσιας μεταφοράς όλων των τύπων ξηρών εμπορευμάτων. Σύμφωνα με τη συνήθη υψηλή αποτελεσματικότητα της ομάδας Erasmus, εντός 30 ωρών από την εξαγορά, ολοκληρώσαμε την έκδοση των νέων πιστοποιητικών υπό νέα ιδιοκτησία και διαχείριση πλοίου και το παραδώσαμε με επιτυχία στον βασικό μας πελάτη εμπορευμάτων, την Cargill, στις 28 Οκτωβρίου 2025, για τις υπηρεσίες που μας παρείχαν. Με βαθιά ευγνωμοσύνη στις ομάδες μας και την ανεκτίμητη υποστήριξη που μας παρείχαν οι εξωτερικοί συνεργάτες, ευχόμαστε ήρεμους ανέμους και καλές θάλασσες για το Glory Bonanza και πάντα κερδοφόρα «μπόνους» για τους πελάτες μας!!”
Υπενθυμίζεται ότι μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα η ναυτιλιακή εταιρεία έχει παραλάβει τρία ακόμη πλοία. Πρόκειται για το containership “ANL Mount Wilhelm”, το containership “Erasmus Justice” και το MPP “Ocean Benefit”.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η Erasmus Shipinvest, η οποία ιδρύθηκε το 2010, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της διαχειρίζεται έναν διαφοροποιημένο στόλο άνω των 30 πλοίων (Panamax / Kamsarmax / Ultramax / Handysize bulkers, feeder containerships & LPG Gas Carriers).

