Επένδυση – μαμούθ του Βαγγέλη Μαρινάκη για πλοία-πλατφόρμες
Η Capital Offshore του Βαγγέλη Μαρινάκη, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Tradewinds, παρήγγειλε τέσσερα πλοία εφοδιασμού σταθερών πλατφορμών στο κινεζικό ναυπηγείο Fujian Mawei, με δικαίωμα να παραγγείλει ακόμα τέσσερα
Σε μια παραγγελία-ορόσημο στον κλάδο της υπεράκτιας ναυτιλίας φέρεται να προχωράει η Capital Offshore του Βαγγέλη Μαρινάκη, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Tradewinds, παραγγέλνοντας τέσσερα πλοία εφοδιασμού σταθερών πλατφορμών (PSV) στο κινεζικό ναυπηγείο Fujian Mawei, με το δικαίωμα μάλιστα να παραγγείλει ακόμα τέσσερα.
Το συνολικό κόστος για την παραγγελία υπολογίζεται σε πάνω από 320.000.000 δολάρια.
Η χωρητικότητα των ντιζελο-ηλεκτρικών πλοίων δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή, ούτε έχουν γνωστοποιηθεί οι ακριβείς ημερομηνίες παράδοσης, ωστόσο το Tradewinds εκτιμά ότι η εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη θα μπορούσε να αρχίσει να παραλαμβάνει τα νεότευκτα πλοία από το 2026. Όπως είχε μεταδώσει το ίδιο Μέσο τον Δεκέμβριο, ο Έλληνας εφοπλιστής δημιούργησε τη νέα εταιρεία Capital Offshore, επενδύοντας σε πρώτη φάση 106.000.000 δολάρια για την αγορά επτά πλοίων Platform Supply Vessels (PSV).
Το Tradewinds είχε καταγράψει ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης αρχικά αγόρασε τρεις μεγάλες μονάδες από τη Standard Supply της νορβηγικής εταιρείας Oystein Stray Spetalen που εδρεύει στο Όσλο. Στη συνέχεια φέρεται να αγόρασε άλλα τέσσερα μικρότερα πλοία υποστήριξης της Standard Supply. Την ίδια ώρα, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η Capital Offshore έδωσε εντολή στον διευθύνοντα σύμβουλο της Clarksons, Άντι Κέις, να αποκτήσει αρχικά έως και 10 Οffshore Service Vessels (OSV).
parapolitika.gr