Έλληνες πλοιοκτήτες επενδύουν $18 δισεκατομμύρια σε gas carriers
Έλληνες πλοιοκτήτες από το 2021 έχουν επενδύσει 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε νεότευκτα gas carriers (LPG & LNG carriers), σύμφωνα με νέα έρευνα της Veson Nautiacal.
Aναλυτικότερα η νέα έκθεση «Greek Speculative S&P Investments» αναφέρει ότι 13.8 δισεκατομμύρια δολάρια από το ποσό έχουν δαπανηθεί σε 59 LNG carriers και 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε 41 LPG carriers. Αυτό συγκρίνεται με τους Έλληνες πλοιοκτήτες που ξόδεψαν 12.2 δισεκατομμύρια δολάρια σε 167 tankers, 4.1 δισεκατομμύρια δολάρια σε 109 bulk carriers και 3.1 δισεκατομμύρια δολάρια σε 39 containerships.
Μία από τις εταιρείες είναι Capital Ship Management, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, με 15 μεγάλα LNG carriers , 2 πολύ μεγάλα πλοία αμμωνίας (VLACs), 8 μεσαίου μεγέθους gas carriers (MGCS) και 4 πλοία διοξειδίου του άνθρακα (CO2), έναντι 4.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Επίσης, η Maran Gas Maritime (Maran) συμφερόντων του Ομίλου Αγγελικούση, δαπάνησε 3.3 δισεκατομμύρια δολάρια που περιλαμβάνει 15 LNG carriers. Ενώ και η Evalend Shipping ξοδεύει 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε 12 πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου (VLGCs), 2 MGCs, 2 VLACs και 6 μεγάλα LNG carriers.