Έλληνες εφοπλιστές προχωρούν σε νέες παραγγελίες νεότευκτων πλοίων

Σε νέες παραγγελίες νεότευκτων πλοίων έχουν προχωρήσει τους τελευταίους δύο μήνες του 2022 Έλληνες εφοπλιστές, ενισχύοντας περαιτέρω τους στόλους τους. Το ενδιαφέρον τους επικεντρώνεται κυρίως στην αγορά tankers, με αναλυτές του κλάδου να εκτιμούν ότι η επιλογή τους δεν είναι τυχαία καθώς συμπίπτει με τις νέες ρωσικές κυρώσεις, αλλά και στα bulk carriers.
Αναλυτικότερα, όσον αφορά στις εξαγορές tankers, η ναυτιλιακή εταιρεία TMS Cardiff, συμφερόντων του Γιώργου Οικονόμου, συμφώνησε με το ναυπηγείο New Times την κατασκευή τεσσάρων tankers, χωρητικότητας 158.00 dwt. Επιπρόσθετα, η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Ship Management, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη έχει παραγγείλει δύο LR2 tankers, χωρητικότητας 115.800 dwt από το ναυπηγείο New Times. Την ίδια ώρα έγινε γνωστή και η αντίστοιχα εξαγορά της Oceangold Tankers, συμφερόντων της οικογένειας Δράγνη, η οποία παράγγειλε δύο LR2 tankers από το ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao. Ενώ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και αυτό της Evalend Shipping, συμφερόντων του Κρίτωνα Λεντούδη, η οποία προχώρησε σε συμφωνία με το κινεζικό ναυπηγείο Jiangsu New Yangzijiang για την κατασκευή δύο συν δύο (2+2) options MR2 tankers, χωρητικότητας 50.000 dwt.
Σχετικά με τις εξαγορές bulk carriers, η Evalend συνδέεται και με την παραγγελία δύο handysize bulk carriers χωρητικότητας 40.000 dwt, από το ίδιο κινεζικό ναυπηγείο. Ενώ και η Meadway Shipping & Trading, συμφερόντων του Κώστα Δελαπόρτα, αναφέρεται ότι παράγγειλε ένα bulk carrier, χωρητικότητας 63.300 dwt από το κινεζικό ναυπηγείο Tsuneishi Zhoushan.
