Κυριακή, Αύγουστος 09, 2020
20/07/2020

Το κράτος να στηρίξει το γιώτινγκ που μπορεί να είναι χρυσοφόρο στο μέλλον: Αντώνης Στελλιάτος

Μεχρι στιγμής οι ακυρώσεις στο γιώτινγκ λόγω της πανδημίας φτάνουν στο 80%, στα ιστιοπλοϊκά, ενώ τα καταμαραν κινούνται λίγο, προτιμάμε όμως να μην μιλάμε για χαμένη σεζόν, αλλά να ελπίζουμε σε ανάκαμψη στο δεύτερο μισό του Ιουλίου και τον Αύγουστο, δήλωσε ο κ Αντώνης Στελλιατος, Πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού ( Ε.Π.Ε.Σ.Τ.) σε συνέντευξη του προ ημερών στο Κανάλι 1 του Πειραιά.

Με αμφίβολο αν και πότε θα έρθουν πτήσεις απο Αμερική και Ρωσία που ειναι οι κύριοι χρήστες γιώτινγκ στο ελληνικό καλοκαίρι αλλά και από άλλες χώρες, η Ένωση προσπαθεί να προσελκύσει πελάτες απο τον εσωτερικό τουρισμό, εξήγησε μιλώντας στην εκπομπή του Νίκου Μπαρδούνια στην ενότητα για τη ναυτιλία που γίνεται κάθε Παρασκευή σε συνεργασία με το maritimes.gr

«Όλοι μπορούν να κάνουν διακοπές με σκάφος. Οι τιμές ειναι προσιτές και κοντά στο κόστος ενός μέσου δωματίου ξενοδοχείου,» σημείωσε ο κ Στελλιατος.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες γιατί η κατάσταση με την πανδημία αλλάζει μέρα με τη μέρα και αν το κράτος αντιμετωπίσει τον κλάδο πιο φιλικά, το γιώτινγκ μπορει να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια, εκτιμά.

Η απουσία ενός σταθερού νομοθετικού πλαισίου για τα επαγγελματικά τουριστικά σκάφη με ελληνική σημαία, υπερφορολόγηση και έλλειψη υποδομών όπως οι σύγχρονες μαρίνες που δημιουργούν οι Τούρκοι και οι Κροάτες, ειναι ανασταλτικοί παράγοντες υπογράμμισε.

Παρά ταύτα σήμερα 6.300 τέτοια σκάφη που απασχολούν 5.500 Έλληνες ναυτικούς δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και από το 20% που συνεισφέρει ο τουρισμός, το γιώτινγκ αντιπροσωπεύει το 1,4 % ενώ μόλις το 0,84% η κρουαζιέρα, υπογραμμίζει ο κ. Στελλιατος.

logo

Εγγραφείτε στο Newsletter μας