Δευτέρα, Σεπτέμβριος 27, 2021

Συνεντεύξεις

26/09/2021

Σ. Παλαιογιάννης: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει κόμβος διανομής αερίου

Διανύουμε μια πολύ κακή συγκυρία αυτήν την περίοδο και από την πλευρά της ζήτησης και από την πλευρά της προμήθειας του φυσικού αερίου, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, μιλώντας στο Κανάλι Ένα,…
22/09/2021

καπ Δημήτρης Στεφάνου: Η ελληνική ποντοπόρος ναυτιλία θα προσαρμοστεί πρώτη στους κανονισμούς

Δεδομένου ότι το τελευταίο διάστημα τα ναύλα των bulk carriers & των containerships είναι και πάλι πολύ ισχυρά, είναι μια καλή στιγμή για τους πλοιοκτήτες να συσσωρεύσουν χρήματα τόσο για…
22/09/2021

«Nα υπάρχει παντού εκπροσώπηση της μεγάλης ελληνικής ναυτιλίας»

Ο ΙΜΟ έχει την αρμοδιότητα να θέσει τους κανόνες, ωστόσο θα πρέπει να αφουγκραστεί την πραγματικότητα και να ακούσει τους εφοπλιστές, όπως τόνισε ο Γιώργος Ξηραδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της XRTC,…
22/09/2021

Κωνσταντίνος Ρόκκος: Οι νέοι κανονισμοί θα δημιουργήσουν μια ολιγοπωλιακή μορφή στη ναυτιλία

Οι νέοι κανονισμοί περιορίζουν τις δυνατότητες των πλοίων να ακολουθούν τις προδιαγραφές που είχαν μέχρι σήμερα, με άμεσες επιπτώσεις τόσο στα έσοδα του πλοίου όσο και στην υπολειπόμενη αξία του,…
22/09/2021

Πάνος Ζαχαριάδης: Θα είναι ευέλικτοι οι Έλληνες εφοπλιστές στους νέους πράσινους κανονισμούς

Οι νέοι περιβαλλοντικοί ναυτιλιακοί κανονισμοί τόσο του ΙΜΟ όσο & της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν έχουν ακόμη αποσαφηνισθεί, ενώ πολλοί από αυτούς είναι "παράλογοι" αλλά και "εισπρακτικοί" υπέρ της Ευρώπης, όπως…
22/09/2021

Γιώργος Γουρδομιχάλης: Ουσιαστικά η ΕΕ "υπαγορεύει" κανονισμούς στους πλοιοκτήτες

Η πανδημία έχει δυσκολέψει τον διάλογο, με αποτέλεσμα η ΕΕ να "υπαγορεύει" κανονισμούς στους πλοιοκτήτες και ταυτόχρονα να αναγκάζει με εσωτερικούς κανονισμούς τα μέλη της να μην έχουν άποψη, όπως…
22/09/2021

Καλλιόπη Παπασταύρου: Το Χ.Α. προσφέρει χρηματοδοτικά εργαλεία στη ναυτιλία

Η ελληνική εφοπλιστική κοινότητα αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις που απαιτούν κεφάλαια, τα οποία μπορεί να βρει μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών (Χ.Α.), όπως τόνισε χαρακτηριστικά η Καλλιόπη Παπασταύρου, Διευθύντρια στη Διεύθυνση Τίτλων…
22/09/2021

Σταύρος Χατζηγρηγόρης: Η εφαρμογή των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών θα αυξήσουν το κόστος του πλοίου

«Το πλοίο, όπως το λέγαμε παλαιότερα, τώρα το λέμε asset, έχει μια ιδιαιτερότητα, πρέπει να το διαχειρίζεσαι από 5.000 μίλια μακριά, χρειάζεται μια ιδιαίτερη ικανότητα να το κάνεις…» επισημαίνει ο…
22/09/2021

Αλεξάνδρα Κουβαδέλλη: Ανάγκη επιμερισμού των ευθυνών

Οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί στη ναυτιλία αποτελούν ένα βήμα προς την ανθρακοποίηση της, ωστόσο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη πιθανός επιμερισμός των ευθυνών, τονίζει η κα Αλεξάνδρα Κουβαδέλλη, Senior Claims…
22/09/2021

Γιάννης Πατινιώτης: Η ΕΕ προσπαθεί να χειραγωγήσει πολιτικά τη ναυτιλία

Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ προσπαθεί να χειραγωγήσει πολιτικά τη ναυτιλια, όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Πατινιώτης, Διευθυντής Οικονομικών της Carras Hellas S.A., μιλώντας στο Maritimes TV, στα…

logo

Εγγραφείτε στο Newsletter μας