Το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Samho ανακοίνωσε μία παραγγελία ύψους 2.05 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή 12 μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεθανόλη, τα οποία θα παραδοθούν μέχρι το τέλος του 2026.
Η γιάρδα δεν αποκάλυψε την ταυτότητα του ιδιοκτήτη, με πηγές να αναφέρουν ότι η CMA CGM και η Maersk είναι πιθανό να επαναληφθούν ως πελάτες για αυτή τη σχετικά νέα μέθοδο πρόωσης.
Εν τω μεταξύ μία ανάλυση από τον νηογνώμονα DNV δείχνει ότι πέρυσι η μεθανόλη ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή εναλλακτικού καυσίμου για παραγγελίες νεότευκτων, μετά το LNG, με παραγγελίες 35 πλοίων, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 82 πλοία.
Την ίδια ώρα η αντίπαλη γιάρδα Samsung Heavy Industries μόλις ανακοίνωσε ότι κέρδισε μια παραγγελία ύψους 495 εκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή δύο LNG carriers για έναν ανώνυμο Oceanian shipper.Ενώ σε μια κανονιστική κατάθεση ότι θα παραδώσει τα πλοία μέχρι τις αρχές του 2027 με τα κορυφαία ναυπηγεία της Κορέας να είναι ολοένα και πιο γεμάτα για τα επόμενα τρία χρόνια με παραγγελίες containerships & LNG carriers και ελάχιστο "χώρο" παραγγελίας για ιδιοκτήτες bulker και tankers.