Πέμπτη, Ιούλιος 07, 2022
18/05/2022

Pyxis Tankers: Καθαρά έσοδα $6.9 εκατομμυρίων εμφάνισε το πρώτο τρίμηνο

Η εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers, συμφερόντων του Βαλέντιου Βαλέντη, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Για τους τρεις πρώτους μήνες που τελείωσαν στις 31 Μαρτίου του 2022, η Pyxis εμφάνισε έσοδα (Revenues) ύψους 6.9 εκατομμυρίων δολαρίων, μειωμένα κατά 0.4 εκατομμύρια δολάρια ή κατά 10.1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η καθαρή ζημία (Net loss) ανέρχεται σε 3.7 εκατομμύρια δολάρια ή ζημιά ανά μετοχή 0.09 δολαρίων, η οποία ήταν μεγαλύτερη από τα αποτελέσματα της συγκρίσιμης περιόδου του 2021. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων & αποσβέσεων- (Adjusted EBITDA) ήταν αρνητικά 0.7 εκατομμύρια δολάρια που αντιπροσωπεύει μείωση 1.5 εκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με πέρυσι.

Από την πλευρά του ο Βαλέντιος Βαλέντης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα είπε ότι "Τα αποτελέσματά μας για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022 αντανακλούσαν τις παρατεταμένες επιπτώσεις από την παραλλαγή Covid-19 Omicron στην κινητικότητα και την οικονομική δραστηριότητα που οδήγησε στη συνέχιση ενός περιβάλλοντος ναύλωσης soft spot. Επιπλέον, τα τριμηνιαία μας αποτελέσματα επηρεάστηκαν από μη επαναλαμβανόμενα επιχειρησιακά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης δύο πλοίων και μιας τυχαίας προσάραξης ενός από τα medium range product tankers (MR), που οδήγησε σε μειωμένες ημέρες λειτουργίας για ευκαιρίες εσόδων. Κατά συνέπεια, η μέση ημερήσια TCE και η χρησιμοποίηση των MR μας ήταν χαμηλότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Ολοκληρώσαμε διάφορες πρωτοβουλίες τα τελευταία δύο χρόνια για να τοποθετήσουμε την εταιρεία να επωφεληθεί από καλύτερες αγορές. Καθώς η ανάκαμψη των παγκόσμιων οικονομιών επιταχυνόταν σταδιακά από το ξέσπασμα του Omicron, ο πόλεμος στην Ουκρανία δημιούργησε νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που ήταν θετικές για τον κλάδο μας και την εταιρεία.Η βελτίωση της ζήτησης για προϊόντα διύλισης πετρελαίου (refined petroleum products) και τα χαμηλά παγκόσμια αποθέματα έχουν αντιμετωπιστεί από τις επιπτώσεις του πολέμου που οδήγησε σε εξάρθρωση της αγοράς, επέκταση σε τόνους μίλια και υψηλότερα ναύλα για product tankers από τον Μάρτιο. Μετά από μια παρατεταμένη, δύσκολη περίοδο, αρχίσαμε να βλέπουμε μια ανάκαμψη του κλάδου με υγιέστερους ρυθμούς που σημειώθηκαν αρχικά στη λεκάνη του Ατλαντικού.Επιπλέον, τον τελευταίο μήνα, το μεγαλύτερο μέρος της λεκάνης του Ειρηνικού παρουσίασε επίσης σημαντική βελτίωση. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η υψηλή ζήτηση για καύσιμα μεταφοράς, πολλά διυλιστήρια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βρίσκονται στην Ακτή του Κόλπου των ΗΠΑ, λειτουργούν με υψηλή χρησιμοποίηση και επιτυγχάνουν σχεδόν ρεκόρ διασποράς.Η μεγαλύτερη παγκόσμια ζήτηση ντίζελ και βενζίνης, ειδικά από την Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική, ανταγωνίζεται την αυξανόμενη ζήτηση βενζίνης καθώς τα καλοκαιρινά ταξίδια ξεδιπλώνονται στο βόρειο ημισφαίριο. Η αύξηση των φορτίων από τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή και ορισμένα ασιατικά διυλιστήρια προς τις τελικές αγορές αντικατοπτρίζει την επέκταση των ταξιδιών σε τόνο μίλια. Η κατάσταση αυτή επιδεινώθηκε περαιτέρω από το κλείσιμο παλαιότερων, λιγότερο αποδοτικών διυλιστηρίων, που βρίσκονται κυρίως στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης των χωρών (ΟΟΣΑ).Η λογική οικονομική δραστηριότητα υποστηρίζεται από στοιχεία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ -IMF), το οποίο εξακολουθεί να προβλέπει ετήσια αύξηση του παγκόσμιου ΑΕΠ κατά 3,6% για φέτος και το 2023. Μια κορυφαία ερευνητική εταιρεία υπολόγισε πρόσφατα ότι το θαλάσσιο εμπόριο διυλισμένων προϊόντων θα αυξηθεί κατά 4% σε 1.05 δισεκατομμύρια τόνους το 2022. Οι προοπτικές προσφοράς πλοίων συνεχίζουν να φαίνονται πολύ θετικές με λίγες νέες παραγγελίες product tankers. Εκτιμούμε ότι η ετήσια αύξηση της καθαρής προσφοράς για τα MR θα πρέπει να είναι περίπου 2% τα επόμενα δύο χρόνια".

Ο στόλος της Pyxis αποτελείται από 5 MR tankers, συνολικής χωρητικότητας 249.554 dwt.

logo

Εγγραφείτε στο Newsletter μας