Τετάρτη, Απρίλιος 21, 2021
07/04/2021

Περιορισμένες οι παραγγελίες νεότευκτων bulkers για τους Κινέζους

Οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων ξηρού φορτίου ήταν χαμηλές την τελευταία εβδομάδα.
Ωστόσο οι Κινέζοι πλοιοκτήτες παραμένουν οι πιο αισιόδοξοι.

H εταιρεία Seacon Shipping εξετάζει τις τελικές επιλογές για δύο ultramaxes, χωρητικότητας 84,700dwt από το ναυπηγείο Huangpu Wenchong με παράδοση το 2023.
Η παραγγελία είναι μια επιλογή που μελετάται απο την εταιρεία ως ένα μέρος απο 4+4 newbuilding συμβόλαιο που υπέργραψε με το ναυπηγείο το 2019.

Η Seacon Shipping με έδρα την Qingdao, είναι η μεγαλύτερη third party εταιρεία διαχείρισης πλοίων στην Κίνα. H εταιρεία απέκτησε το τελευταίο χρόνο τέσσερα secondhand bulkers, τρία capesize bulkers και ένα panamax bulker, δημιουργώντας ένα στόλο περίπου 40 πλοίων.

Επίσης, η εταιρεία Hunan Shunda International, έχει συνάψει συμβόλαιο με το ναυπηγείο New Dayang, προκειμένου να κατασκευάσει ένα ultramax, χωρητικότητας 59,000dwt, με παράδοση το 2023. Το πλοίο δεσμεύεται για εμπορικές συναλλαγές εντός της Κίνας.

"Το αισιόδοξο κλίμα εξακολουθεί να κυριαρχεί σε ένα τμήμα πλοιοκτητών και έτσι αναμένουμε το ενδιαφέρον απο αυτούς να παραμείνει ισχυρό τις επόμενες εβδομάδες. Η αυξανόμενη δυναμική που σημειώθηκε στις τιμές των νεότευκτων πλοίων, τροφοδοτοθήκε απο την υψηλή ζήτηση, ωστόσο μειώνεται σιγά σιγά ένα μέρος αυτού του ενδιαφέροντος", όπως επισήμαναν χαρακτηριστικά, ερευνητές στην πιο πρόσφατη εβδομαδιάια έκθεση της Allied Shipbroking.

 

logo

Εγγραφείτε στο Newsletter μας