Σάββατο, Νοέμβριος 28, 2020
20/11/2020

Οι Έλληνες εφοπλιστές στο ταμπλό

Συνέχισε το ανοδικό της σερί κινούμενη χθες μεταξύ 9,26 και 9,55 δολαρίων η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή Dorian LPG. Η μετοχή της ναυτιλιακής έχει υψηλό 52 εβδομάδων, τα 16,68 και χαμηλό ίδιας συμφερόντων περιόδου τα 6,08. Η κεφαλαιοποίησή της διαμορφώνεται σε 485,81 εκατ. δολ.

Ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει να επιστρέψει στη διανομή μερίσματος σίγουρα η Star Bulk εκτός αν η αγορά κάνει ράλι αποκάλυψε κατά τη διάρκεια του conference call με τους αναλυτές ο πρόεδρος της ναυτιλιακής Hamish Norton. Όπως είπε χαρακτηριστικά για να υπάρξει διανομή μερίσματος βραχυπρόθεσμα η αγορά θα πρέπει να παρουσιάσει βελτίωση Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μας προκαλέσει έκπληξη αν δούμε να κινείται σε καλύτερα επίπεδα την επόμενη χρονιά

Θεαματική αύξηση της ρευστότητας της πέτυχε η εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq ναυτιλιακή Star Bulk Carriers συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παππά, η οποία ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου. Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα η αύξηση της ρευστότητας επετεύχθη μέσα από συμφωνίες αναχρηματοδότησης. Ο CEO της Star Bulk Πέτρος Παππάς σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ανέφερε Ήμασταν σε θέση να εκμεταλλευτούμε την ανάκαμψη της αγοράς ξηρού χύδην φορτίου αυξάνοντας το ισοδύναμο χρονοναύλωσης μας σε 13.083 δολάρια ημερησίως ανά πλοίο για το τρίτο τρίμηνο του 2020. Τους τελευταίους μήνες συνεχίσαμε να ενισχύουμε τη ρευστότητά μας κλείνοντας εννέα συμφωνίες αναχρηματοδότησης, αυξάνοντας τα μετρητά μας συνολικά κατά 113,2 εκατομμύρια δολάρια και βελτιώνοντας το μέσο προφίλ περιθωρίου και αποπληρωμής. Παρά τις αναταραχές σης χρηματοοικονομικές αγορές είχαμε την υποστήριξη των υφιστάμενων δανειστών μας και δημιουργήσαμε σχέσεις με νέους χρηματοδότες. Η τρέχουσα ρευστότητα συμπεριλαμβανομένης της διαθέσιμης πιστωτικής διευκόλυνσης έχει φτάσει τα 225 εκατομμύρια δολάρια.

Στα 23,3 εκατομμύρια δολάρια ή 0,24 δολάρια ανά μετοχή διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη της Star Bulk Carriers κατά το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2020 έναντι 5,8 εκατ δολαρίων που ήταν η επίδοση το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019. Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα της ναυτιλιακής διαμορφώθηκαν στα 27,3 εκατ δολάρια έναντι 17,3 εκατ δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2019 Τα προσαρμοσμένα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 79,7 εκατ δολάρια από 72,2 εκατ δολάρια πέρυσι.

Τα αποτελέσματα για τη χρήση του τρίτου τριμήνου εννιαμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2020 νωσε η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή Dynagas LNG ράντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου. Σύμφωνα ανακοινώθηκαν, η ναυτιλιακή σε επίπεδο τριμήνου καταγράφει καθαρά κέρδη 10 εκατ δολαρίων και 0,20 δολαρίων ανά μετοχή. Το προσαρμοσμένο καθαρό κέρδος ανέρχεται σε 10,2 εκατ δολάρια και 0,21 δολαρίων ανά μετοχή και προσαρμοσμένο EBITDA 24,2 εκατ δο λαρίων ενώ χρησιμοποιήθηκε 100% ο στόλος της. Η εταιρία διένειμε μέρισμα ύψους 0,5625 δολαρίων ανά μετοχή στις μετοχές Σειράς Α για την περίοδο από 12 Μαίου ως 11 Αυγούστου και 0,546875 δολ ανά μετοχή στις μετοχές Σειράς Β για την περίοδο 22 Μαΐου με 21 Αυγούστου 2020.

Χθες ,αμέσως μετά το κλείσιμο της αμερικανικής χρηματαγοράς επρόκειτο να ανακοινώσει τα αποτελέσματα για τη χρήση του τρίτου οικονομικού τριμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2020 η εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq ναυτιλιακή Seanergy συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα. Για σήμερα Παρασκευή η ναυτιλιακή εταιρία έχει προγραμματίσει το παραδοσιακό conference call και webcast της διοίκησης με τους αναλυτές και τους μετόχους στις 9 30 π μ ET κατά το οποίο η διοίκηση της εταιρίας θα συζητήσει τα αποτελέσματα. Εν αναμονή των αποτελεσμάτων η μετοχή της Euroseas χθες ενισχυόταν ως και 7,7 κυμαινόμενη μεταξύ 3,64 και 3,98 δολαρίων.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουμε ένα κερδοφόρο τρίτο τρίμηνο, μετά από μια από τις δυσκολότερες περιόδους για την αγορά ξηρού φορτίου. Οι ημερήσιοι ναύλοι (TCE) των Capesize μας για το τρίτο τρίμηνο ήταν 16.219 δολάρια, αυξημένοι κατά 132% από 6.985 δολ. το πρώτο εξάμηνο του 2020». Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά Seanergy, Σταμάτης Τσαντάνης. «Αναμένουμε ότι αυτή η θετική τάση θα συνεχιστεί μακροπρόθεσμα, δεδομένης της αυξανόμενης ζήτησης πρώτων υλών σε συνδυασμό με τις χαμηλότερες παραγγελίες νεότευκτων Capesize των τελευταίων 15 χρόνων», είπε ο κ. Τσαντάνης. Τόνισε δε ότι η Seanergy θεωρείτο η μοναδική, κατ' εξοχήν εταιρία με Capesize πλοία, που είναι εισηγμένη στις κεφαλαιαγορές των ΗΠΑ και βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση να εκμεταλλευτεί τα θετικά στοιχεία της αγοράς. Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα αυτά καθεαυτό, ο καθαρός κύκλος εργασιών της εταιρίας μετά εξόδων ταξιδιών για το εξεταζόμενο διάστημα διαμορφώθηκε στα 15,8 εκ. δολάρια, έναντι 15,9 εκ. δολαρίων το αντίστοιχο περσινό διάστημα. To TCE του στόλου της Seanergy έφτασε τα 16.219 δολάρια μειωμένο κατά 19% από 20.143 δολάρια. Τα καθαρά κέρδη της ναυτιλιακής διαμορφώθηκαν σε 3,6 εκατ. δολάρια κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020 έναντι 0,7 εκ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο το 2019. Επιπλέον, κατέγραψε 5,1 εκ. δολάρια όφελος από την αναχρηματοδότηση δανείου. Σε επίπεδο εννεαμήνου τώρα, ο καθαρός κύκλος εργασιών, μετά εξόδων ταξιδιών, διαμορφώθηκε σε 28,1 εκ. δολάρια, παρουσιάζοντας μείωση κατά 8,5% έναντι 30,7 εκ. δολαρίων κατά το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2019. To TCE του στόλου για το εννεάμηνο του 2020 ανήλθε σε 10.267 δολάρια, μειωμένο κατά 14% από τα 12.004 δολάρια κατά το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2019, επηρεασμένο από το ιστορικά χαμηλό πρώτο εξάμηνο του 2020. . Τα συνολικά ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 33,8 εκ. δολάρια, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από τα 14,6 εκ. δολάρια συγκριτικά με τις 31 Δεκεμβρίου 2019. Τα ίδια κεφάλαια ανήλθαν σε 86,5 εκ. δολάρια έναντι 29,9 εκ. δολαρίων στο τέλος του 2019. Ο τραπεζικός δανεισμός κατά το τέλος του εννεαμήνου για το 2020 ήταν 160,1 εκ. δολάρια έναντι 183,1 εκ. δολάρια στο τέλος του 2019.

Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή Tsakos Energy Navigation συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου.Τσάκου ανακοίνωσε την παράδοση του τελευταίου πλοίου από το ναυπηγικό της πρόγραμμα το οποίο αποτελείται από δύο suezmaxes και δύο aframaxes στη Ν Κορέα τα οποία έχουν ναυλωθεί με πενταετή συμβόλαια σε μεγάλη πετρελαϊκή εταιρία που δεν κατονομάζεται. Η TEN έκανε γνωστό ότι τα έσοδα από τη μικρότερη δυνατή περίοδο ναύλωσης για τα τέσσερα αυτά πλοία θα είναι 200 εκατ δολάρια. Η εταιρία συνεχίζει το τρέχον πρόγραμμα ανάπτυξής της με την κατασκευή δύο ακόμα πλοίων σε ειδικευμένους τομείς της ναυτιλίας DP2 shuttle tankers και LNG τα οποία είναι ήδη ναυλωμένα με συμβόλαια μακρός διάρκειας. Στο μεταξύ η εταιρία ανακοίνωσε ότι θα δημοσιοποιήσει τα αποτελέσματα για τη χρήση του τρίτου τριμήνου και του εννεαμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου πριν από το άνοιγμα της αγοράς της Νέας Υόρκης την ερχόμενη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου. Την ίδια ημέρα η TEN θα διεξάγει το conference call με το review των αποτελεσμάτων καθώς και το outlook της διοίκησης.

dealnews,gr

logo

Εγγραφείτε στο Newsletter μας