Κυριακή, Αύγουστος 09, 2020
31/07/2020

Κινητικότητα στην αγορά νεόδμητων και μεταχειρισμένων τον Ιούλιο

Οι ιδιοκτήτες πλοίων ήταν αρκετά ενεργοί τόσο στις νέες κατασκευές όσο και στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων την περασμένη εβδομάδα. Στην τελευταία εβδομαδιαία έκθεσή του, ο ναυλομεσιτικός οίκος Banchero Costa δήλωσε ότι «αρκετές πωλήσεις πραγματοποιήθηκαν στο τμήμα ξηρού αν και αρκετές χώρες όπως η Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ κ.λπ. επέβαλαν αυστηρότερους κανόνες για την αλλαγή πληρώματος και αυτό μπορεί να επηρεάσει τις μελλοντικές συναλλαγές.

Το κορεάτικης ιδιοκτησίας Kamsarmax "Wise Young" 82.000 dwt που κατασκευάστηκε το 2011 στο Daewoo θα καταλήξει σε ελληνικά χέρια για 13,5 εκατομμύρια δολάρια.

Τα Supramax των 57.000 dwt “Xenofon XL” και “Fulham” που κατασκευάστηκαν το 2010 στο COSCO Zhoushan και στο COSCO Dalian αντίστοιχα, πωλήθηκαν για 7,5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.

Στο τμήμα Handysize, το "Zambesi" 34.200 dwt που κατασκευάστηκε το 2013 στο ναυπηγείο Zhejiang Yangfan της Κίνας πωλήθηκε στα 8,75 εκατομμύρια δολάρια ενώ το "Ikan Jenahar" 32.000 dwt που κατασκευάστηκε το 2010 στο Saiki πωλήθηκε επίσης, αλλά δεν ανακοινώθηκε τιμή ακόμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά διαλύσεων ανέκαμψε σταθερά και μερικά πλοία χύδην έχουν πλέον καταφέρει να επιτύχουν επίπεδα άνω των 350 $ ανά LDT.

Στην κατηγορία των δεξαμενόπλοιων, το 20 ετών VLCC ‘Bag Meur’ 306.000 dwt που κατασκευάστηκε στη Hyundai πωλήθηκε για 23,5 εκατομμύρια δολάρια σε άγνωστο αγοραστή.

Το Aframax ‘Umlma’ 105.000 dwt που χτίστηκε το 2006 στο Hyundai φέρεται να πέτυχε 14,9 εκατομμύρια δολάρια, και το MR2 «Maersk Murotsu» 50.000 dwt που κατασκευάστηκε το 2010 από την Onomichi αγοράστηκε από Ευρωπαίους αγοραστές στα 16,6 εκατομμύρια δολάρια.

Η Allied Shipbroking πρόσθεσε ότι «στην κατηγορία ξηρού χύδην, τα πράγματα επιβραδύνθηκαν σημαντικά τις τελευταίες ημέρες. Το ενδιαφέρον είναι συγκεντρωμένο στα τμήματα μεσαίου και μικρότερου μεγέθους, δεδομένης της μεγάλης αρνητικής διόρθωσης στα κέρδη από ναύλα που σημειώνονται στα μεγαλύτερα μεγέθη.

Στην πλευρά των δεξαμενόπλοιων, η μέτρια όρεξη μάλλον θα διατηρηθεί στο εγγύς μέλλον».

Εν τω μεταξύ, στην αγορά νέων κατασκευών, η Banchero Costa είπε ότι «το ενδιαφέρον εστιάστηκε στο τμήμα των δεξαμενόπλοιων. Μια νέα εταιρεία κοινοπραξίας που αποτελείται από την ECCO Holding A / S, η Gunvor και η Dee4 Capital Partners υπέγραψαν 2 + 2 MR2 (50.000 dwt) με την Hyundai Mipo με παράδοση από τις αρχές του 2022.

Επιπλέον, η Hyundai Mipo έλαβε επιβεβαίωση παραγγελίας από την Benelux για 2 + 1 (προαιρετικά) MR2 στα 35,7 εκ. $ το καθένα.

Στην Κίνα, η Eastern Pacific εκλεισε συμφωνία για 5 Newcastlemax διπλού καυσίμου (208.000 dwt) με το New Times Shipyard με κόστος περίπου 66 εκατομμύρια δολάρια το καθένα και παραδόσεις από το πρώτο τρίμηνο του 2022 ».

 

 

 

logo

Εγγραφείτε στο Newsletter μας