Κυριακή, Ιούλιος 05, 2020
29/06/2020

Αναδιοργάνωση για την κινεζική ναυπηγική βιομηχανία μετα την πανδημία

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας είδε τη συγχώνευση CSSC και CSIC και τον αντίκτυπο του Covid-19. Σε ενα διαδικτυακό σεμινάριο της Marintec China ο Δρ. Wang Jin-bao, Ερευνητής Υδροδυναμικής Πλοίων, Ινστιτούτο Θαλάσσιου Σχεδιασμού και Έρευνας της Κίνας (MARIC). Πρόεδρος της ειδικής επιτροπής ITTC για το πλοίο σε λειτουργία στη θάλασσα · και Αναπληρωτής Διευθυντής του SSNAME σχολίασε το νέο τοπίο.

«Δεν είναι απλώς μια συγχώνευση οικονομική, είναι μια συγχωνευση λειτουργιών και ειδικοτήτων και εστίαση στα πλεονεκτήματα των δυο πλευρών. Θα προσπαθήσουν να αποφύγουν τον ανταγωνισμό χαμηλού επιπέδου και να επαναπροσδιορίσουν την ανάπτυξη υψηλής ποιότητας », εξήγησε. Η νέα CSSC θα επικεντρωθεί επίσης στο σχεδιασμό και την παραγωγή πλοίων χαμηλών εκπομπών, εκτιμά.

Με την πανδημία Covid-19 να ξεκινά στην Κίνα τον Ιανουάριο, η ναυπηγική βιομηχανία της χώρας σταμάτησε για διάστημα δύο μηνών, ωστόσο, τα πράγματα είναι πλέον σε μεγάλο βαθμό όπως πριν.

«Τώρα σχεδόν όλα τα ναυπηγεία επεστρεψαν στο επίπεδο πριν από την πανδημία, αντιμετωπίζουμε ωστόσο κάποια προβλήματα λόγω του παγκόσμιου αντικτυπου του ιού», εξήγησε ο Δρ Wang.

Ο ιός επηρεάζει επίσης τις παραγγελίες για νέα πλοια.

Κοιτάζοντας μπροστά για το πώς οι Κινέζοι ναυπηγοί θα αντιμετωπίσουν τη μειωμένη διεθνή ζήτηση για νεόδμητα, είπε: «Πιστεύω ότι θα υπάρξουν κάποιες δύσκολες στιγμές για ολόκληρη την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία, ωστόσο, πιστεύω ότι η Κίνα θα προσπαθήσει να αναβαθμίσει το επίπεδο των ναυπηγείων της και να αυξήσει την εγχώρια ζήτηση για να κάνει τη ναυπηγική ανάπτυξη πιο βιώσιμη και σταθερή».

 

logo

Εγγραφείτε στο Newsletter μας