Παρασκευή, Απρίλιος 10, 2020
26/03/2020

H BIMCO αναλύει τις επιπτώσεις του κοροναϊού στις ναυτιλιακές αγορές σε webinars

Εν μέσω μαζικής αβεβαιότητας στην αγορά, η BIMCO έχει αναλύσει τις πιθανές επιπτώσεις μιας πανδημίας για τις εμπορικές ναυτιλιακές αγορές και ο Chief Shipping Analyst, Peter Sand, παρουσιάζει τα αποτελέσματα σε μια σειρά από webinars τις προσεχείς βδομάδες.

Τα σεμινάρια θα επικεντρωθούν στον αντίκτυπο του κοροναϊού και τον πόλεμο τιμών πετρελαίου. 

Capital Link – “The roaring twenties” 

Ο Peter Sand θα παρουσιάσει τις εκτιμήσεις του στο ψηφιακό συνέδριο της Capital Link στις 30-31 Μαρτίου 2020. Θα παρουσιάσει στο κοινό βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα σενάρια, καθώς και τις προοπτικές για ολόκληρο το έτος και του χρόνου. 

BIMCO - "Προοπτικές και ιδέες για τη ναυτιλία μέσα σε μια πανδημία"

Η BIMCO θα φιλοξενήσει το δικό της σεμινάριο με ομιλητές από τη βιομηχανία σχετικά με τον αντίκτυπο του κοροναϊού στις εμπορικές ναυτιλιακές αγορές στις 14 Απριλίου 2020. 

Η πανδημία του κοροναϊού προκαλεί όλεθρο 

Σε μια πρόγευση η BIMCO επισημαίνει πως ο κορωναϊός χαρακτηρίστηκε πανδημία στις 11 Μαρτίου 2020. Καθώς οι χώρες σε όλο τον κόσμο εφαρμόζουν μέτρα περιορισμού, φαίνεται αναπόφευκτο ότι η παγκόσμια οικονομία θα υποστεί σημαντικό πλήγμα.

Οι εμπορικές ναυτιλιακές αγορές ευδοκιμούν στην παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη και το ξέσπασμα του κοροναϊού θα επηρεάσει δυσμενώς τη ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά.

Οι καραντίνες σε προηγμένες οικονομίες θα αποδυναμώσουν την καταναλωση σε μια τεράστια πρόκληση για τη ναυτιλία και οι εταιρείες τακτικών γραμμών θα δοκιμαστουν σίγουρα τους επόμενους μήνες.

Η μεταφορά χύδην ξηρου φορτίου επλήγηαρχικά από την καραντίνα σε μεγάλα τμήματα της Κίνας τον Φεβρουάριο. Ωστόσο, η αγορά, εκτός του τμήματος Capesize, έχει αρχίσει να ανακαμπτει προς κέρδη και καθώς η Κίνα επανερχεται, και αυτή η κατηγορία θα μπορούσε να έχει ανοδική τροχιά, εκτιμάται. Παρ 'όλα αυτά, η εκθετική εξάπλωση του ιού στον υπόλοιπο κόσμο ενισχυει τον κίνδυνο για πτώση συνολική.

Αντίθετα, η αγορά πετρελαιοφόρων γευεται για άλλη μια φορά τα οφέλη της γεωπολιτικής. Τα ποσοστά των ναύλων έχουν αυξηθεί από τότε που οι διαπραγματεύσεις του ΟΠΕΚ + κατερρευσαν στις 6 Μαρτίου, αλλά «ό,τι ανεβαίνει, κατεβαίνει» και η δέσμευση της Σαουδικής Αραβίας να πλημμυρίσει την αγορά αργού πετρελαίου δεν θα διαρκέσει για πάντα. Ο κορωναϊός καταστρέφει τη ζήτηση για υγρά καύσιμα, γεγονός που καθιστά τη μεσοπρόθεσμη προοπτική του πετρελαιοφόρου πιο επισφαλή από ό, τι στο παρελθόν. 

Εκτός από τα υψηλά ποσοστά ναύλων πετρελαιοφόρων αργού πετρελαίου, ο πόλεμος των τιμών του πετρελαίου επηρεασε τις τιμές των καυσίμων ανεφοδιασμού και η ψαλίδα VLSFO-HSFO στη Σιγκαπούρη, το Ρότερνταμ και το Fujairah διαμορφώθηκε στις 19 Μαρτίου 2020 σε μόλις 73 δολάρια ανά μετρικό τόνο.

logo

Εγγραφείτε στο Newsletter μας