Πέμπτη, Φεβρουάριος 27, 2020

Additional Info

  • video:
08/02/2020

Η Δυναμική του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά

Στα πλαίσια της συνέντευξη τύπου την Τρίτη 04/02 σχετικά με « Το διεθνές εμπόριο στην εποχή της ψηφιακής οικονομίας», προηγήθηκε tour στις εγκαταστάσεις της PCT/PCDC (με πούλμαν) με στάση στο κεντρικό κτίριο αποθήκης πραγματοποιώντας ολιγόλεπτη ξενάγηση.

Υπολογίζεται για το 2019, οι 3 προβλήτες (προβλήτας Ι του ΟΛΠ, προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ) διακίνησαν πάνω από 5,5 – 5,6 εκατ. εμπορευματοκιβώτια.

Στο 11μηνο, οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ διακίνησαν 4,76 εκατ. teus, σημειώνοντας αύξηση 19,4%.

Για εφέτος, ο στόχος έχει τεθεί στα 6,5 εκατ. εμπορευματοκιβώτια και το 2021 στη μέγιστη χωρητικότητα, τα 7,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια.

Η άνοδος της κίνησης και τα σημάδια κορεσμού επαναφέρουν στο προσκήνιο την ανάγκη δημιουργίας του 4ου προβλήτα.

Εάν δημιουργηθεί, θα αυξήσει την ετήσια δυναμικότητα από τα 7,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια στα 10 εκατ., τοποθετόντας τον ΟΛΠ στην 3η θέση της Ευρώπης.
Σημειώνεται ότι, το 2018, το λιμάνι του Πειραιά (OΛΠ + ΣΕΠ) διακίνησε 4,9 εκατ. εμπορευματοκιβώτια.

Συγκεκριμένα, ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ διακίνησε 498.708 TEU, έναντι 453.264 TEU το 2017, επιτυγχάνοντας αύξηση 10%.

Αντίστοιχα, η ΣΕΠ (προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ) διακίνησε 4,41 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, ξεπερνώντας την ετήσια διακίνηση των 3,69 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων του 2017, σημειώνοντας αύξηση 19,4%.

MARITIMES.GR

logo

Εγγραφείτε στο Newsletter μας