Costamare (Κωνσταντακόπουλος): Κέρδη ύψους $75.5 εκατομμυρίων το Γ΄τρίμηνο
Η Costamare Inc., συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, γνωστοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2024.
Αναλυτικότερα, το εν λόγω διάστημα τα κέρδη της Εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 75.5 εκατομμύρια δολάρια και το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα διαμορφώθηκε σε 80.7 εκατομμύρια δολάρια (ή 0.68 δολάρια ανά μετοχή). Επίσης, η ρευστότητα διαμορφώθηκε στα 1.019,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Παράλληλα, η ναυτιλιακή εταιρεία συμφώνησε στο διάστημα αυτό την απόκτηση του bulk carrier “Nord Magnes”, (χωρητικότητας 179.546 dwt & κατασκευής του 2011). Ενώ επισημαίνεται ότι εντός του επόμενου τριμήνου θα ολοκληρωθεί η απόκτηση του bulk carrier “Alwine Oldendorff” (χωρητικότητας 61.090 dwt & κατασκευής του 2014) και του bulk carrier “Oldendorff” (χωρητικότητας 61.090 dwt & κατασκευής του 2015).
Επιπρόσθετα, την εν λόγω περιόδο πουλήθηκε το bulk carrier “Oracle” (χωρητικότητας 58.018 dwt & κατασκευής του 2009). Προς διευκρίνιση από αυτήν την πώληση η ναυτιλιακή εταιρεία κέρδισε 4 εκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, πουλήθηκε και το bulk carrier “Titan I” (χωρητικότητας 58.090 dwt & κατασκευής του 2009), με τα κέρδη να ανέρχονται σε 10.8 εκατομμύρια δολάρια. Και από την τρίτη πώληση του bulk carrier “Discovery” (χωρητικότητας 37.019 dwt & κατασκευής του 2012), τα κέρδη διαμορφώθηκαν σε 7.7 εκατομμύρια δολάρια.
Επί του παρόντος η Costamare Bulkers Inc. διαχειρίζεται έναν στόλο 56 bulk carriers, συμπεριλαμβανομένων 34 Newcastlemaxes/ Capesizes και 22 Kamsarmaxes/ Panamaxes.
Από την πλευρά του ο Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., σχολίασε:«Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του έτους, η Εταιρεία δημιούργησε καθαρό εισόδημα περίπου 80 εκατομμυρίων δολαρίων. Από το τέλος τριμήνου, η ρευστότητα ήταν πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια.Κατά τη διάρκεια του τριμήνου ναυλώσαμε 7 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε ικανοποιητικά επίπεδα. Αναμένονται οι νέες συμφωνίες ναύλωσης για τη δημιουργία πρόσθετων συμβατικών εσόδων άνω των 165 εκατομμυρίων δολαρίων.Η απασχόληση του στόλου εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 100% και 94% για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα.Τα συμβατικά έσοδα ανέρχονται σε 2.3 δισεκατομμύρια δολάρια με υπολειπόμενη διάρκεια χρονικής ναύλωσης 3.3 ετών. Από την πλευρά του ξηρού χύδην φορτίου, προχωράμε στη στρατηγική μας για την ανανέωση του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του.κατά τη διάρκεια του τριμήνου συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε δύο πλοία Ultramax του 2014 και 2015 και ένα του 2011Capesize πλοίο, ενώ προχωρά με τη διάθεση μικρότερης χωρητικότητας.Η CBI διαχειρίζεται ένα στόλο 56 πλοίων, η πλειονότητα των οποίων είναι σε συμφωνίες ναύλωσης που συνδέονται με μακροπρόθεσμη δέσμευση. Τέλος, όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα συνεχίζει να αναπτύσσεται με δεσμευμένη χρηματοδότηση για 32 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία, που αντικατοπτρίζουν συνολικές δεσμεύσεις χρηματοδότησης που υπερβαίνουν τα 410 εκατομμύρια δολάρια».