Come back στη ναυτιλία από τον Θ Αγγελόπουλο ;
Επιστρέφει και πάλι στην ενεργό ναυτιλιακή δράση ο Θόδωρος Αγγελόπουλος ; Το ερώτημα ανακύπτει καθώς σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny η Metrostar Management προχώρησε στην τοποθέτηση παραγγελίας στα ναυπηγεία της Hyundai στην Κορέα για την κατασκευή δύο μεγάλων δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 308.000 τόνων το καθένα, διατηρώντας το δικαίωμα άσκησης option για άλλα δύο πλοία, ίδιας χωρητικότητας.
Η τιμή για κάθε πλοίο έχει «κλείσει» στα 99 εκατομμύρια δολάρια και περιλαμβάνονται υψηλότερες προδιαγραφές και επιπλέον χαρακτηριστικά.
Η συμφωνία προβλέπει ότι η παράδοση των δύο πρώτων πλοίων θα γίνει τον Σεπτέμβριο και το Νοέμβριο του 2016, αντίστοιχα.
Να σημειωθεί ότι από τα τέλη του 2013 η εταιρεία έχει τοποθετήσει και άλλη παραγγελία στο ίδιο ναυπηγεία για 6 μεγάλα δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 300.000 τόνων το καθένα, με την τιμή να υπολογίζεται σε περίπου 97,5 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα αν και ακούγεται ότι μπορεί να έκλεισαν στα 93 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Η παράδοσή τους θα ξεκινήσει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο ενώ τα δύο τελευταία θα παραδοθούν τον Δεκέμβριο του 2016 και το Μάρτιο του 2017.
Ωστόσο, η Metrostar, συμφερόντων του κ. Αγγελόπουλου, που σήμερα δεν διαχειρίζεται κανένα πλοίο, έχει συνηθίσει να ξαφνιάζει με τις κινήσεις της.
Έτσι, ενώ το Φθινόπωρο του 2013 η ναυτιλιακή αγορά προεξοφλούσε την επιστροφή στον χώρο των δεξαμενόπλοιων της εταιρείας Metrostar με την είδηση της τοποθέτησης παραγγελίας στα ναυπηγεία SPP Shipbuilding της Νότιας Κορέας για έξι δεξαμενόπλοια, μεσαίου βεληνεκούς (MR), χωρητικότητας 51.300 τόνων το καθένα με option για άλλα τέσσερα, τελικά αυτό δεν έγινε ποτέ.
Τον περασμένο Ιούνιο η εταιρεία γνωστοποίησε ότι πώλησε και τα 10 συμβόλαια ενώ τον ίδιο μήνα πωλήθηκαν και τα τελευταία από τα 5 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 5.340 TEU (μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίου), τα οποία διαχειριζόταν από το Νοέμβριο του 2010, όταν τα αγόρασε από τη γερμανική Claus-Peter Offen για περίπου 36 εκατ. δολάρια το καθένα.
Έτσι, κανένας, πλέον, δεν μπορεί να προεξοφλήσει ότι και η νέα παραγγελία της Metrostar θα σηματοδοτήσει και την ενεργή επιστροφή της στην αγορά των δεξαμενοπλοίων.