Cido Shipping: Άλλαξε την παραγγελία από VLACs σε Suezmax tankers
Η Cido Shipping άλλαξε γνώμη κατά την είσοδό της στον τομέα των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς αμμωνίας – very large ammonia carriers (VLACs), επιλέγοντας αντ’ αυτού να στραφεί πίσω σε μια πιο συμβατική αγορά.
Πιο συγκεκριμένα, ο πάροχος χωρητικότητας με έδρα το Χονγκ Κονγκ φέρεται να μετέτρεψε την προηγούμενη παραγγελία του στην HD Hyundai Heavy Industries για ένα ζευγάρι VLAC, χωρητικότητας 88.000 κυβικών μέτρων σε δύο Suezmax tankers, χωρητιότητας 157.000 dwt. Αρχικά υποβλήθηκε τον Οκτώβριο του 2024, η πρώτη συμφωνία όταν είδε τον ιδιοκτήτη περισσότερων από 70 πλοίων να πληρώνει περίπου 126 εκατομμύρια δολάρια ανά νεότευκτο. Τα Suezmaxes, ωστόσο, θα κοστίζουν περίπου 86 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο του 2027.
Η αλλαγή νεότευκτων πλοίων ανεβάζει το βιβλίο παραγγελιών Suezmaxes της Cido στα ναυπηγεία της HD Hyundai σε έξι, με τέσσερα πλοία να έχουν συμβόλαιο τον Ιούλιο του 2024 με αναφερόμενη τιμή 91 εκατομμύρια δολάρια το καθένα και παραδόσεις το 2026 και το 2027.