Capital (Μαρινάκης): Συμφώνησε στην κατασκευή δύο ακόμη containerships

02.06.2025

Η Capital Maritime, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, ολοκλήρωσε την κατασκευή δύο νεότευκτων containerships μεταφορικής ικανότητας 8.800 teu στη Νότια Κορέα, αυξάνοντας τις πρόσφατες παραγγελίες της για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε 20 πλοία αξίας σχεδόν 1.6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Μεσίτες του κλάδου έχουν ονοματίσει την εταιρεία με επικεφαλής τον Έλληνα εφοπλιστή πίσω από τις δύο μονάδες διπλού καυσίμου – LNG που έχουν κλειστεί για κατασκευή στην HD Hyundai Samho, αξίας περίπου 140 εκατομμυρίων δολαρίων.

Εν τω μεταξύ ,τα πλοία, που θα παραδοθούν το πρώτο τρίμηνο του 2028, είναι προαιρετικές θέσεις που η Capital είχε εξασφαλίσει νωρίτερα φέτος στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου επέκτασης του στόλου, σύμφωνα με πηγές.

Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο, η Capital έδωσε παραγγελία για μια σειρά από 18 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που θα διανεμηθούν στα ναυπηγεία της HD Hyundai, σε μια συμφωνία αξίας περίπου 1.26 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Το ναυπηγείο HD Mipo πρόκειται να κατασκευάσει έξι πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων, μεταφορικής ικανότητας 1.800 teu με σύστημα scrubbers, αξίας 45 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα, και οκτώ πλοία μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu, αξίας 55 εκατομμυρίων δολαρίων ανά πλοίο, με αναμενόμενη παράδοση το 2027 και το 2028.

Τέλος, να σημειωθεί ότι το ναυπηγείο Samho στο Ulsan είχε αρχικά προοριστεί για τέσσερα νεότευκτα πλοία, μεταφορικής ικανότητας 8.800 teu, με δυνατότητα προαίρεσης για δύο ακόμη πλοία.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!