C3is (Βαφειάς): Αύξηση κερδών κατέγραψε το Γ’ τρίμηνο
Η εισηγμένη στον Nasdaq C3is, συμφερόντων του Χάρη Βαφειά, γνωστοποίησε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024.
Αναλυτικότερα, η ναυτιλιακή εταιρεία ανακοίνωσε ότι το εν λόγω διάστημα καθαρά της κέρδη (από τον απαλλαγμένο από χρέη στόλο των τεσσάρων πλοίων της) ανήλθαν σε 5.1 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 3.3 εκατομμυρίων δολαρίων το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Επίσης, η C3is κατέγραψε μη ταμειακό κέρδος ύψους 4.8 εκατομμυρίων δολαρίων από την αξία των warrants της κατά την συγκεκριμένη περίοδο. Όσον αφορά στα έσοδα έσοδα από ταξίδια το τρίτο τρίμηνο του 2024, αυτά υποχώρησαν σε 9.3 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 0.8 εκατομμύρια δολάρια σε σχέση με τα έσοδα ύψους 10.1 εκατομμυρίων δολαρίων το τρίτου τριμήνου του 2023.
Επισημαίνεται ότι τα Handysize bulk carriers της C3is είναι απασχολημένα με χρονοναυλώσεις μικρής διάρκειας, παράγοντας με σταθερές ταμειακές ροές, ενώ το Aframax tanker δραστηριοποιείται στη spot αγορά, με τιμές ναύλωσης της τάξης των 48.000 δολαρίων ημερησίως.
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος Δρ. Διαμαντής Ανδριώτης σχολίασε:«Kατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η C3is ανακοίνωσε έσοδα από ταξίδια ύψους 32.9 εκατομμυρίων δολαρίων αυξημένα κατά 119% από το 2023, προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 7.7 εκατομμυρίων δολαρίων, 108% υψηλότερα από το 2023, και προσαρμοσμένα EBITDA 13.5 εκατομμυρίων δολαρίων, 92% υψηλότερα από τα αντίστοιχα του 2023. Παραλάβαμε το τέταρτο πλοίο μας φέτος, αυξάνοντας τη συνολική χωρητικότητα του στόλου μας σε 213.464 dwt, μια αύξηση 234% από την ίδρυση της εταιρείας πριν από ένα και πλέον χρόνο. Τον Απρίλιο του 2024 εξοφλήσαμε 1.62 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούσαν στο 10% του οφειλόμενου υπολοίπου για το Eco Spitfire, και κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2024 εξοφλήσαμε την υπόλοιπη οφειλή των 39.5 εκατομμυρίων δολαρίων, για το Aframax tanker. Έχουμε υπερτριπλασιάσει τη χωρητικότητα του στόλου μας, χωρίς να δημιουργήσουμε τραπεζικό χρέος. Η στρατηγική μας για επέκταση αποδίδει συνεχώς καρπούς, όπως αποδεικνύεται από τα αποτελέσματα κάθε τριμήνου από την ίδρυση της Εταιρείας. Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης παρά τις τρέχουσες προκλήσεις των μακροοικονομικών και μικροοικονομικών συνθηκών».
Την ίδια ώρα αναφερόμενος στα αποτελέσματα των εκλογών των ΗΠΑ, ο κ. Ανδριώτης τόνισε ότι: «Οι προτεινόμενες πολιτικές για δασμούς 10% σε όλες τις εισαγωγές των ΗΠΑ και δασμούς 60% στα κινεζικά προϊόντα είναι έτοιμες να αναδιαμορφώσουν τη δυναμική του εμπορίου, επηρεάζοντας έτσι τη ναυτιλία. Ο κλάδος αντιμετωπίζει επίσης πρόσθετη αβεβαιότητα γύρω από την τρέχουσα γεωπολιτική κατάσταση, με δύο μεγάλες συρράξεις να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις ναυτιλιακές αγορές, σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα των περιβαλλοντικών κανονισμών».
Τέλος, η διοίκηση της Εταιρείας επισήμανε ότι θα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του κλάδου και διατηρώντας την στρατηγική της που έχει στόχο την παροχή ασφαλών υπηρεσιών παγκόσμιας μεταφοράς παράλληλα με την παραγωγή εξαιρετικών οικονομικών επιδόσεων, ελκυστικών αποδόσεων και προοπτικών ανάπτυξης για τους μετόχους της.