C3is Inc (Βαφειάς): Κατέγραψε σημαντική αύξηση εσόδων το Β΄τρίμηνο

23.08.2024

Η εισηγμένη στο Nasdaq C3is Inc., συμφερόντων του Χάρη Βαφειά, γνωστοποίησε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Αναλυτικότερα, η Εταιρεία κατέγραψε έσοδα ύψους 10.8 εκατομμυρίων δολαρίων στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, έναντι 1.7 εκατομμυρίων δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο.Στο εξάμηνο τα έσοδα ανήλθαν σε 23.6 εκατομμύρια δολάρια φέτος από 4.9 εκατομμύρια δολάρια το 2023. Να σημειωθεί ότι η εισηγμένη Εταιρεία απέδωσε αυτήν την άνοδο στην αύξηση του μέσου όρου των υπό διαχείριση πλοίων της. Όσον αφορά, στα γενικά και διοικητικά έξοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 0.6 εκατομμύρια δολάρια και αφορούσαν κυρίως έξοδα που πραγματοποιήθηκαν ως αποτέλεσμα της λειτουργίας ως ξεχωριστής δημόσιας εταιρείας. Για την ίδια περίοδο του 2023, το υπόλοιπο ήταν 0.3 εκατομμύρια δολάρια.Επίσης, το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ήταν 2.9 εκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε προσαρμοσμένο EPS, 0.63 δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 σε σύγκριση με μια προσαρμοσμένη καθαρή ζημία 0.4 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχεί σε μια προσαρμοσμένη ζημιά ανά μετοχή, 12.07 δολάρια για την ίδια περίοδο το προηγούμενο διάστημα έτος. Επιπρόσθετα, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων & αποσβέσεων – EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 και 2023 ανήλθαν σε 4.9 εκατομμύρια δολάρια και 0.3 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι τα bulk carriers του στόλου της είναι σε χρονικές ναυλώσεις βραχυπρόθεσμης διάρκειας, παράγοντας σταθερές ταμειακές ροές, ενώ το Aframax tanker δραστηριοποιείται στην spot αγορά όπου οι τιμές ναύλωσης ταξιδιών για τα Aframaxes είναι επί του παρόντος περίπου 27.000 δολάρια ανά ημέρα. Τα έσοδα στο δεύτερο τρίμηνο ήταν 10,8 εκατομμυρίων, που αντιστοιχούν σε ημερήσιο TCE I ύψους 23.938 δολάρια. Ενώ, τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα ήταν 2.9 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, σημειώνοντας αύξηση κατά 885% σε σύγκριση με το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.

Σχετικά με τα αποτελέσματα του εφετινού πρώτου εξαμήνου, τα έσοδα από τα ταξίδια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ανήλθαν σε 23.6 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 18.7 εκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με έσοδα 4.9 εκατομμύρια δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου αριθμού των πλοίων.Οι συνολικές ημερολογιακές ημέρες για τον στόλο ήταν 598 ημέρες για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, σε σύγκριση με 362 ημέρες για την ίδια περίοδο το 2023. Από τις συνολικές ημερολογιακές ημέρες του πρώτου εξαμήνου του 2024, οι 367 ή το 61.4% ήταν ημέρες ναύλωσης χρόνου, σε σύγκριση με 326 ή 90,0% για την ίδια περίοδο το 2023. Η λειτουργική αξιοποίηση του στόλου ήταν 90.3% και 90.1% για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 και 2023.

Προς υπενθύμιση, τον Απρίλιο του 2024 , η εταιρεία πραγματοποίησε reverse split μετοχών κατά 1 για 100 κοινές μετοχές της, με στόχο την εκπλήρωση της απαίτησης ελάχιστης τιμής προσφοράς για τη διατήρηση της εισαγωγής στη Nasdaq Capital Market, επομένως όλα τα ποσά των μετοχών επαναδιατυπώθηκαν αναδρομικά. Επίσης, τον Απρίλιο του 2024, η εταιρεία ανακοίνωσε συμφωνία για την απόκτηση ενός ιαπωνικού Handysize bulk carrier, κατασκευής 2012, από συνδεδεμένη εταιρεία.Μετά την απόκτηση και την παράδοση του πλοίου (χωρητικότητας 33.664 dwt) στην εταιρεία τον Μάιο του 2024, η συνολική χωρητικότητα του στόλου αυξήθηκε σε 213.468 dwt. Το 10% της τιμής αγοράς καταβλήθηκε κατά την παράδοση, με το υπόλοιπο 90% (16.2 εκατομμύρια δολάρια) να λήγει τον Απρίλιο του 2025. Ενώ τον Ιούλιο του 2024, η εταιρεία εξόφλησε το υπόλοιπο 90% της τιμής αγοράς του Aframax tanker, ύψους 38,7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της C3is Δρ. Διαμαντής Ανδριώτης σχολίασε: «Μετά την ολοκλήρωση των πρώτων έξι μηνών λειτουργίας για το 2024, η C3is ανέφερε Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα 7,3 εκατομμυρίων δολαρίων, προσαρμοσμένο EBITDA 11,3 εκατομμυρίων δολαρίων και προσαρμοσμένο EPS 1,68 δολαρίων. Παραλάβαμε το τέταρτο σκάφος μας φέτος, ανεβάζοντας τη συνολική χωρητικότητα του στόλου μας σε 213.464 DWT, αύξηση 234% από την ίδρυση της εταιρείας, λίγο περισσότερο από ένα χρόνο πριν. Έχουμε υπερδιπλασιάσει τον στόλο μας χωρίς να χρειάζεται τραπεζικό χρέος.Τον Ιούλιο του 2024 εξοφλήσαμε το υπόλοιπο των 38,7 εκατομμυρίων δολαρίων που οφειλόταν στο δεξαμενόπλοιο Aframax, χωρίς να καταφύγουμε σε τραπεζικές χρηματοδοτήσεις.Οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις βρίσκονται σε μια σημαντική καμπή με μια πληθώρα κινδύνων και ευκαιριών, που είναι έτοιμες να διαμορφώσουν τη δυναμική της αγοράς.Αυτά είναι κυρίως η μείωση της παγκόσμιας ζήτησης για χύδην φορτία όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακας, η αύξηση της μεταφοράς σιτηρών και μικρού φορτίου χύδην, η απομάκρυνση των ανθρακούχων αλυσίδων αξίας των πελατών, ο αντίκτυπος των διακυμάνσεων της αγοράς και οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι.Είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε δημιουργήσει θεμέλια που είναι προσαρμόσιμα σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ενισχύοντας έτσι τη θεμελιώδη ικανότητά μας τόσο να αναπτύξουμε περαιτέρω τις υπάρχουσες βασικές επιχειρήσεις όσο και να εξερευνήσουμε νέες αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις.Κοιτάζοντας το μέλλον, πιστεύουμε ότι η δυναμική των κερδών θα παραμείνει γενικά ευνοϊκή, ωθώντας τη συνεχή εστίασή μας στη στρατηγική ανάπτυξης του στόλου μας. Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να παράγουμε βελτιωμένες οικονομικές επιδόσεις, ελκυστικές αποδόσεις και προοπτικές ανάπτυξης για τους μετόχους μας».

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!