Bernhard Schulte: Προχωρά στην παραγγελία του πρώτου της CO2 tanker.

14.12.2023

Η Bernhard Schulte επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο του στόλου της και ανακοινώνει σήμερα την παραγγελία του πρώτου CO2 tanker.

Αναλυτικότερα, το νεότευκτο πλοίο θα κατασκευαστεί στο Dalian Shipbuilding Offshore (DSOC) και θα διαθέτει καινοτόμες τεχνολογίες που μειώνουν σημαντικά το αποτύπωμα άνθρακα. Σχεδιάζεται να παραδοθεί το 2026. Επίσης, το πλοίο έχει ήδη συνάψει μια μακροπρόθεσμη συμφωνία χρονοναύλωσης με την Northern Lights και θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της πρώτης διασυνοριακής υποδομής μεταφοράς και αποθήκευσης CO2 στον κόσμο.

Το νεότευκτο που παραγγέλθηκε τώρα είναι το πρώτο πλοίο αυτού του τύπου για τον στόλο Bernhard Schulte και το τέταρτο CO2 carrier για την Northern Lights. Η κοινοπραξία, που ανήκει στις Shell, TotalEnergies και Equinor, έχει ήδη παραγγείλει τρία πλοία, δύο ήδη υπό ναυπήγηση στην DSOC και ένα άλλο που παραγγέλθηκε τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.

«Η παραγγελία αυτού του πλοίου είναι ένα συναρπαστικό βήμα στην επέκταση του χαρτοφυλακίου του στόλου της Bernhard Schulte σε ένα καινοτόμο μελλοντικό τμήμα δεξαμενόπλοιων. Ανυπομονούμε να γίνουμε μέρος του κορυφαίου έργου της βιομηχανίας Northern Lights για την παροχή υποδομής μεταφοράς και αποθήκευσης CO2. Είμαστε επιπλέον στην ευχάριστη θέση να έχουμε την Dalian Shipbuilding Offshore ως τον επιλεγμένο συνεργάτη μας σε αυτή την προσπάθεια. Ο Όμιλος Schulte έχει μακροχρόνιες σχέσεις με τα κινεζικά ναυπηγεία, κάτι που αποτελεί ισχυρό θεμέλιο για αυτό το εξαιρετικό έργο», λέει ο Ian Beveridge, Διευθύνων Σύμβουλος της Bernhard Schulte.

Να σημειωθεί ότι και τα τέσσερα πλοία είναι αδελφά πλοία με τον ίδιο σχεδιασμό και έχουν χωρητικότητα φορτίου 7.500 m3. Κατασκευασμένα ειδικά για τη μεταφορά υγροποιημένου CO2, αυτά τα πλοία είναι τα πρώτα του είδους τους και θα μεταφέρουν με ασφάλεια CO2 από τους πελάτες της Northern Lights σε όλη τη Βορειοδυτική Ευρώπη στον τερματικό σταθμό λήψης CO2 στο Øygarden της Νορβηγίας πριν από τη μόνιμη γεωλογική αποθήκευση.

«Αυτή η συμφωνία σηματοδοτεί ένα άλλο σημαντικό ορόσημο για εμάς. Το CCS είναι ένας ασφαλής και αποτελεσματικός τρόπος χειρισμού των εκπομπών και είναι κρίσιμο να επιτευχθούν οι κλιματικοί στόχοι. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τον Bernhard Schulte να εισέρχεται τώρα στον κλάδο του Liquid CO2, καθώς απαιτούνται ισχυρές συνεργασίες για να πετύχουν. Πιστεύουμε ακράδαντα στην τριμερή συνεργασία μεταξύ Northern Lights JV, DSOC και Bernhard Schulte», λέει ο Børre Jacobsen, Διευθύνων Σύμβουλος του Northern Lights.

Η Northern Lights αναπτύσσει μια λύση μεταφοράς CO2 με βάση το πλοίο και έχει εφαρμόσει καινοτόμες τεχνολογίες στο σχεδιασμό του πλοίου για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τη ναυτιλία. Το κύριο καύσιμο για τα πλοία θα είναι το LNG. Σε συνδυασμό με άλλες αποδεδειγμένες τεχνολογίες, όπως πανιά (wind- assisted rotor asil) με υποβοήθηση ανέμου και λίπανση αέρα, τα πλοία θα έχουν περίπου 34% χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία που λειτουργούν με ναυτιλιακά καύσιμα.

«Ως το πιο έμπειρο υπεράκτιο ναυπηγείο στην Κίνα, είμαστε στην ευχάριστη θέση να δημιουργήσουμε μια τέτοια πρώτη σχέση συνεργασίας με την Bernhard Schulte και να παρέχουμε από κοινού τις υπηρεσίες μας για να συνεισφέρουμε στα North Lights CCS έργα . Η DSOC είναι πεπεισμένη ότι θα παραδώσει το πλοίο έγκαιρα με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και HSE πρότυπα. Είναι πράγματι μεγάλη τιμή να συμμετέχω σε αυτήν τη συνεργασία παρέχοντας τις λύσεις μεταφοράς υγροποιημένου CO2», λέει ο Yingzhi Sun, Πρόεδρος της DSOC.

231214 Schulte Group Press Release New CO2 ship DSOC 1

 

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!