Δημοσίευση: 15 / 11 / 2017
Φιλανδική εταιρεία κατασκευάζει τέσσερα containerships κινούμενα με LNG
Ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου από τα τέσσερα συνολικά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κινούμενα με φυσικό αέριο. Τα πλοία κατασκευάζονται για λογαριασμό της φινλανδικής ναυτιλιακής εταιρείας Conteinerships, στο κινεζικό ναυπηγείο Wenchong Shipyard.

Η τελετή έναρξης για το χωρητικότητας 1.368 TEU Containerships Nord πραγματοποιήθηκε στις 4 Νοεμβρίου.

Το 2018, η Φινλαδική εταιρεία θα διαθέτει τέσσερα νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με LNG στη Βαλτική και τη Βόρεια Θάλασσα. Το πρώτο πλοίο αναμένεται να παραδοθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, ανάλογα με την ολοκλήρωση των θαλάσσιων δοκιμών.

Η κατασκευή των τεσσάρων σκαφών αποτελεί μέρος του σχεδίου EU DOOR2LNG που στοχεύει στην πλήρη μετατροπή της μεταφορικής και εφοδιαστικής  αλυσίδας στη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου. Συνολικά, χορηγήθηκαν 17 εκατ. Ευρώ στην εταιρεία, από τα οποία τα 10 εκατ. Ευρώ διατέθηκαν για τα τέσσερα πλοία κινούμενα με LNG για την Βόρεια και Βαλτική Θάλασσα και 7 εκατ. Ευρώ για την αναβάθμιση της λιμενικής υποδομής και την ανάπτυξη της ικανότητας χειρισμού φορτίων στους λιμένες του Ελσίνκι, Ρότερνταμ και Teesport.

Επιπλέον, η Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) αποφάσισε να επενδύσει 5 εκατ. ευρώ για την υποστήριξη της περιβαλλοντικής στρατηγικής της εταιρείας στην περιοχή της Βαλτικής Θάλασσας.

Στις 10 Νοεμβρίου, η εταιρεία δήλωσε επίσης, ότι μέχρι τα 70 εκατ. Ευρώ ομόλογα 2015/2016 θα εξαργυρωθούν εκ των προτέρων. Η ημερομηνία εξαργύρωσης θα είναι η 15η Δεκεμβρίου 2017. Την ίδια ημέρα, η Containerships κατέβαλε εξασφαλισμένο ομόλογο ύψους 60 εκατ. Ευρώ με ανώτατο όριο τα 100 εκατ. Ευρώ. Όπως αναφέρει, τα έσοδα από τη συναλλαγή θα χρησιμοποιηθούν για την αναχρηματοδότηση του υπάρχοντος ομολόγου της εταιρείας και για γενικούς εταιρικούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένων των επενδύσεων και των εξαγορών.

«Όχι μόνο η έκδοση ομολόγων επιτρέπει στην εταιρεία να μειώσει το κόστος της χρηματοδότησής της, αλλά θα επιτρέψει στην εταιρεία να επιτύχει τη φιλοδοξία της να δρομολογήσει την πρώτη ευρωπαϊκή αλυσίδα εφοδιασμού με βάση το LNG, τοποθετώντας την στην πρωτοπορία της ευρωπαϊκής εφοδιαστικής μικρών αποστάσεων», σχολίασε ο Kari-Pekka Laaksonen, Διευθύνων Σύμβουλος της Containerships.

Η εταιρεία αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται 13 πλοία μεταφορας εμπορευματοκιβωτίων από 807 εώς 966 TEUs 

Διαδώστε αυτό το άρθρο με τους παρακάτω τρόπους:
  Google Plus
  LinkedIn