Δημοσίευση: 12 / 9 / 2019
Comeback για δυο μικρές ελληνικές ναυτιλιακές δείχνουν πρόσφατες εξαγορές πλοίων
Την δυναμική επιστροφή δυο μικρών ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών αποκαλύπτουν μερικές από τις πρόσφατες εξαγορές πλοίων. Καθώς μεγάλοι παίκτες ανανεώνουν τους στόλους τους, οι μικροί αγοράζουν τα παλαιότερα πλοία.

Η Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, πούλησε δυο πλοία ξηρού φορτίου τύπου panamax που σύμφωνα με το TradeWinds, ανήκουν πλέον σε δυο μικρές ναυτιλιακές ελληνικών συμφερόντων.

Το μέχρι πρότινος Erato (χωρητικότητας 74.400 dwt) ηλικίας 15 ετών πωλήθηκε την άνοιξη έναντι 7 εκατ. δολαρίων, χωρίς να αποκαλυφθεί τότε η ταυτότητα του αγοραστή, και δυο μήνες μετά επανεμφανίστηκε ως Kamares.

Σύμφωνα με τη ναυτιλιακή βάση δεδομένων Equasis το πλοίο είναι ιδιοκτησίας Heavenly Maritime, με έδρα τη Λιβερία, και η διαχείρισή του ανήκει στην Toria Shipmanagement που ιδρύθηκε επίσης την άνοιξη με έδρα τον Πειραιά.

Το αίτημα ίδρυσης της Toria φέρει την υπογραφή του Σπυρίδωνα Μυλωνόπουλου. Μόλις πέρυσι δυο πλοία της Athenian Shipmanagement της οικογένειας Μυλωνόπουλου είχαν κατασχεθεί από την Τράπεζα Πειραιώς.

Το δεύτερο πλοίο που πουλήθηκε απο την Diana Shipping αντί 6,4 εκατ δολαρίων ήταν το Thetis (χωρητικότητας 73.600 dwt) επίσης 15 ετών. Μετονομάστηκε Tailwinds και ανήκει πια στην Seadar Shipmanagement, συμφερόντων της οικογένειας Γκρίμπλα.

Η Seadar είχε αποσυρθεί από τις ναυτιλιακές δραστηριότητες προ απο μια 5ετία, αλλα επέστρεψε πέρυσι, με την εξαγορά του Angelic Grace (χωρητικότητας 74.800 dwt, κατασκευής 2001) που μετονομάστηκε σε Fortune Trader.

Διαδώστε αυτό το άρθρο με τους παρακάτω τρόπους:
  Google Plus
  LinkedIn