Δημοσίευση: 9 / 9 / 2019
Ενισχύει την παρουσία της και στην αγορά πλοίων LNG η Tsakos Energy Navigation
Με 66 δεξαμενόπλοια και δυο LNG carriers στον στόλο της η Tsakos Energy Navigation (TEN) συμφερόντων της οικογενείας Τσάκου ενισχύει την παρουσία της και στην αγορά πλοίων μεταφοράς LNG, όπως προκύπτει από τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2019 που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Η ΤΕΝ έχει παραγγείλει από την Hyundai Heavy Industries ένα LNG carrier χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το δεύτερο μισό του 2021, με οψιόν για κατασκευή ενός ακόμα πλοίου ίδιων προδιαγραφών.

Η εταιρεία προτίθεται να επενδύσει περισσότερο στο μέλλον στα LNG, καθώς όπως εκτίμησε κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με αναλυτές ο κ. Νίκος Τσάκος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της TEN, η συγκεκριμένη αγορά αναμένεται να γίνει πιο ισχυρή.

Θετικές τάσεις βλέπει ο κ. Τσάκος για το τελευταίο τελευταίο τετράμηνο του 2019 και το 2020 και στην αγορά τάνκερ που της απέφεραν κέρδη 11,5 εκατ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του 2019, ενώ την αντίστοιχη περσινή  περίοδο είχε ζημίες 21,5 εκατ. δολαρίων.

Ο κ. Τσάκος απέδωσε σε μεγάλο βαθμό την άνοδο στην πολιτική των μακροχρόνιων ναυλώσεων που έχει επιλέξει η εταιρεία η οποία έφερε απόδοση 38% πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς spot φέτος.

Η ΤΕΝ εκφράζει αισιοδοξία για την αγορά των τάνκερ τον επόμενο χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως είναι αφενός οι αυξημένες εξαγωγές αμερικανικού αργού πετρελαίου, αφετέρου οι μειωμένες παραγγελίες τάνκερ, οι καθυστερήσεις στα ναυπηγεία που τοποθετούν scrubbers και οι διαλύσεις παλαιότερων πλοίων λόγω της εφαρμογής των κανονισμών του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοίας από την 1η Γενάρη για τη χρήση καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.

Όπως σημείωσε ο chief operations officer (COO) της TEN κ. Γιώργος Σαρόγλου σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας η ζήτηση πετρελαίου θα αυξηθεί κατά 1,1 εκατ. βαρέλια ημερησίως φέτος και 1,3 εκατ. βαρέλια ημερησίως το 2020.

Με δεδομένα την μειωμένη παραγωγή των χωρων μελών του ΟΠΕΚ και τις κυρώσεις σε Ιράν και Βενεζουέλα, τα μίλια στην μεταφορά φορτίου έχουν πάρει την ανιούσα, ενώ παράλληλα εξαιτίας όλων των προαναφερθέντων λόγων η διαθεσιμότητα πλοίων είναι μειωμένη, οπότε τα κέρδη αυξάνουν.

Διαδώστε αυτό το άρθρο με τους παρακάτω τρόπους:
  Google Plus
  LinkedIn