Δημοσίευση: 9 / 8 / 2019
Shell: Κοντά στο πρώτο παγκοσμίως VLCC που θα τροφοδοτείται με LNG
Σε προχωρημένες συζητήσεις για την υλοποίηση ενός φιλόδοξου project βρίσκεται η πετρελαϊκή Shell με τρείς ναυτιλιακές εταιρείες, σχετικά με τη λειτουργία του πρώτου πλοίου VLCC που θα κινείται με καύσιμο LNG.

Το κόστος υλοποιησηεις παραμένει υο βασικο εμπόδιο για την υλοποίηση του σχεδίου, όπου για την εγκατάσταση συστημάτων που θα επιτρέπουν στο πλοίο να κινείται με δύο διαφορετικά καύσιμα, απαιτείται μια πρόσθετη δαπάνη της τάξεως των 12 με 13 εκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με το TradeWinds, το κόστος αυτό είναι αρκετά μικρότερο σε σχέση με το αρχικό, που ήταν γύρο στα 20 εκατ. δολάρια 18 μήνες πρίν.

Σύμφωνα με πρόσωπα που βρίσκονται κοντά στις διεργασίες, όπως αναφέρει το TradeWinds, η Shell δεν προσφέρει κάποιο κίνητρο όσον αφορά στους όρους της ναύλωσης του πλοίου.

Σημαντικό παράγοντα στη διαδικασία θα αποτελέσει το μέγεθος της δεξαμενής καυσίμων του πλοίου, που θα καθορίσει και το εύρος της δραστηριότητάς του. Ειδικοί στα καύσιμα LNG υποστηρίζουν ότι ένα τέτοιο VLCC θα χρειαζόταν από 5.000 έως 6.000 cbm καυσίμου LNG για ένα δρομολόγιο από τη Μέση Ανατολή στην Άπω Ανατολή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Shell, που ήδη ναυλώνει τάνκερ aframax με καύσιμο LNG και αποτελεί πρωτοπόρο στις διεθνείς πρωτοβουλίες για τη χρήση του LNG ως καυσίμου, δεν είναι η μοναδική πετρελαϊκή που φιλοδοξεί να φέρει στην αγορά το πρώτο VLCC με καύσιμο LNG, καθώς η China Cosco Shipping ­Energy Transportation δουλεύει πάνω σε ένα αντίστοιχο project, σε συνεργασία με τη γαλλική Total.

Διαδώστε αυτό το άρθρο με τους παρακάτω τρόπους:
  Google Plus
  LinkedIn