Δημοσίευση: 16 / 4 / 2019
Αυξάνει τον στόλο της η Pacific Basin Shipping
Επεκτείνει τον ιδιόκτητο στόλο της η εταιρία Pacific Basin Shipping Limited, που εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ, προσθέτοντας ακόμη τρία μεταχειρισμένα πλοία μεγέθους Supramax.

Η εταιρεία δεσμεύτηκε πρόσφατα να αγοράσει με μετρητά τα τρία πλοία από ανεξάρτητους πλοιοκτήτες τα οποία είναι προγραμματισμένα να παραληφθούν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019, σύμφωνα με την εταιρεία.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, η Pacific Basin παρέλαβε επίσης δύο μεταχειρισμένα πλοία - ένα Handysize και ένα Supramax, ενώ στα τέλη του ίδιου χρόνου πρόσθεσε στον στόλο της ένα ακόμη πλοίο μεγέθους Supramax και πώλησε ένα παλαιότερο μεγέθους Handysize.

Με την παραλαβή των προαναφερθέντων πλοίων, η εταιρεία θα διαχειρίζεται ένα ιδιόκτητο στόλο 114 πλοίων. Συνολικά, συμπεριλαμβανομένου των ναυλωμένων πλοίων, η Pacific Basin διαχειρίζεται 235 πλοία κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, τα ημερήσια έσοδα ναύλωσης (TCE) για τα πλοία Handysize και Supramax της εταιρείας, ανήλθαν στα 9.080 δολ. ΗΠΑ και 10.400 δολ ΗΠΑ αντίστοιχα, αντιπροσωπεύοντας μείωση 3% και 8% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2018.

Από τις 9 Απριλίου, η Pacific Basin έχει εξασφαλίσει το 36% των 29.410 συμβεβλημένων ημερών εσόδων στα πλοία Handysize, σε περίπου 9.360 δολάρια την ημέρα καθαρά και το 58% των 14.020 συμβεβλημένων ημερών εσόδων στα πλοία Supramax, σε περίπου 10.690 δολάρια ημερησίως καθαρά για τα υπόλοιπα τρία τρίμηνα του 2019.

Όπως επισημάνθηκε, η αγορά ξηρού φορτίου χύδην φορτίου το 2019  εξασθένησε σε σχέση με τα προηγούμενα δύο χρόνια λόγω της αβεβαιότητας του εμπορικού πολέμου και των κινεζικών πολιτικών εισαγωγής. Αυτό οδήγησε σε χαμηλή ναυλαγορά κατά το πρώτο τρίμηνο, συνολικά.

Ωστόσο, βελτιώθηκε σημαντικά κατά το δεύτερο μισό του τριμήνου, σημειώνοντας σημαντική αύξηση 58% στον δείκτη Baltic Handysize Index (BHSI) και 38% στον δείκτη Baltic Supramax Index (BSI).

Αντίθετα, στα μεγαλύτερα μεγέθη πλοίων Capesize παρουσιάστηκε μικρή ανάκαμψη και συνέχισε να εξασθενεί σε όλο το πρώτο τρίμηνο.

Σχετικά με τις προοπτικές για το 2019 αναθεωρήθηκαν προς τα κάτω, ενώ η Pacific Basin δήλωσε ότι η επίλυση της εμπορικής σύγκρουσης μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας θα αποτελέσει "ευπρόσδεκτη ώθηση στην αγορά".

Η εταιρεία αναφέρθηκε στη χρήση ναυτιλιακού καυσίμου μικρής περιεκτικότητας σε θείο 0,5% από το2020, εκφράζοντας την ανησυχία ότι μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες διαταραχές εφοδιασμού.

«Παρά τη βραχυπρόθεσμη μεταβλητότητα και ενόψει του συνδυασμού της συνεχιζόμενης υγιούς ζήτησης και ταυτόχρονα τη μείωση των νέων κατασκευών σε πλοία handysize και Supramax, εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι τα μακροπρόθεσμα θεμελιώδη στοιχεία για τα τμήματα των πλοίων μας είναι θετικά».

Διαδώστε αυτό το άρθρο με τους παρακάτω τρόπους:
  Google Plus
  LinkedIn