Δημοσίευση: 13 / 3 / 2019
Containerships: Σημαντικές προκλήσεις, μείωση ναύλων
Η αυξημένη προσφορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε συνδυασμό με την χαμηλή ζήτηση στις τακτικές γραμμές Ασίας-Βόρειας Ευρώπης μπορεί να αποτελέσουν τις κύριες προκλήσεις για την συγκεκριμένη αγορά, αναφέρεται σε πρόσφατη μελέτη της Drewry.

Ειδικότερα αναφέρεται ότι  «και το 2019 στην εν λόγω αγορά θα διατηρηθούν οι ίδιες πιέσεις εάν η υφιστάμενη ζήτηση δεν καταφέρει να «απορροφήσει» την αυξημένη προσφορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων».  

Στη μελέτη, τέλος, εκτιμάται ότι ο μόνος τρόπος να αντιμετωπιστεί ο αντίκτυπος των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων , τα οποία εισέρχονται στην αγορά, είναι να στραφούν προς άλλες τακτικές γραμμές πέραν αυτών μεταξύ Ασίας και Βόρειας Ευρώπης.

Να σημειωθεί ότι αναλυτές σημειώνουν ότι η μείωση στους ναύλους των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα μπορούσε να προκαλέσει σημαντική αναταραχή στον κλάδο το επόμενο διάστημα….

Μάλιστα, ορισμένοι αναλυτές  θεωρούν ότι η απόφαση της  Ocean Alliance, η οποία αποτελείται από τις εταιρείες China Cosco Shipping, Evergreen Line, CMA CGM και OOCL, να διακόψει εντός του Μαρτίου και του Απριλίου 10 τακτικές γραμμές της μέσω Ειρηνικού Ωκεανού πιθανότατα να εντάσσεται στο γενικότερο κλίμα  μείωσης των ναύλων…. οι οποίοι το τελευταίο διάστημα στην spot αγορά, αναφορικά με την διαδρομή από την Ασία προς τις ΗΠΑ, μειώθηκαν σημαντικά.

Επίσης, να σημειωθεί ότι ο δείκτης SCFI (Shanghai Containerised Freight Index)έχει καταγράψει  πτώση της τάξης του 10% αναφορικά με τον διακινούμενο όγκο εμπορευματοκιβωτίων από την Ασία προς την δυτική ακτή των ΗΠΑ και κατά 7% από την Ασία προς την ανατολική ακτή των ΗΠΑ.

 

Διαδώστε αυτό το άρθρο με τους παρακάτω τρόπους:
  Google Plus
  LinkedIn