Δημοσίευση: 10 / 3 / 2019
Θεοφάνης: Έως το 2022 ο ΟΛΘ θα μπορεί να εξυπηρετεί μεγάλα containerships
Την πρόθεση των μετόχων του ΟΛΘ να υλοποιήσει έργα ώστε να μπορεί το λιμάνι της βορείου Ελλάδος να εξυπηρετεί μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτιων-18.000 teus- αποκάλυψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Σωτήρης Θεοφάνης μιλώντας στην εκδήλωση της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης που πραγματοποιήθηκε στην κεντρική αίθουσα του ΟΛΠ.

«Αυτό που μπορώ να σας αποκαλύψω είναι ότι οι μέτοχοι έχουν διάθεση στο καινούργιο έργο της επέκτασης του Σταθμού των Εμπορευματοκιβωτίων να υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης πλοίων μεταφορικής ικανότητας 18.000 teus. Που σημαίνει ότι main liner vessels θα μπορούν να έρχονται πλέον στη Θεσσαλονίκη. Είναι ένας πολύ προωθημένος στόχος και μπορώ να σας μεταφέρω την προσήλωση των μετόχων μέχρι το τέλος του 2022 αυτός ο στόχος να έχει υλοποιηθεί.» τόνισε.

Ο Σωτήρης Θεοφάνης επεσήμανε ότι η πορεία του ΟΛΠ και του ΟΛΘ είναι κοινή και ότι η Πολιτεία θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της όσον αφορά στην γρήγορη υλοποίηση των επενδύσεων.

Πιο συγκεκριμένα είπε:

-«Βρισκόμαστε μπροστά σε μία πρόκληση, να υλοποιήσουμε τα συγκεκριμένα επενδυτικά σχέδια των εντολέων μας. Έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη διεθνή θέση της χώρας τα δύο μεγάλα της λιμάνια να αναπτυχθούν. Και όπως επανειλημμένα μου δίνεται η ευκαιρία να τονίσω η επιτυχία του ενός λιμανιού είναι επιτυχία και του άλλου και η αποτυχία είναι αντίστοιχη αποτυχία. Δεν θα πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί το δεύτερο.

- Πιστεύω ότι η Πολιτεία σταδιακά ωριμάζει και στα ζητήματα ωρίμανσης και αδειοδότησης των επενδυτικών σχεδίων πράγμα που θα οδηγήσει αφενός μεν τους επενδυτές σε πιο γρήγορη υλοποίηση των υποχρεώσεών τους αφετέρου δε την Πολιτεία σε εάν επίπεδο όπου τα αποτελέσματα των επενδύσεων πραγματικά θα αξιοποιηθούν.

- Και αυτό είναι πολύ σημαντικό από την πλευρά των επενδυτών».

Για το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης επεσήμανε:

«Σε σχέση με τη Θεσσαλονίκη υπάρχει ένα πολύ φιλόδοξο επενδυτικό σχέδιο το οποίο θα καταστήσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αυτό που για πολλά χρόνια λεγόταν αλλά δεν υπήρχε. Ένα ουσιαστικό κόμβο για όλη την Ανατολική Μεσόγειο και τη Βαλκανική. Έναν κόμβο που θα δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο να αναπτυχθεί η Βόρειος Ελλάδας να αναπτυχθεί αλλά και να υπάρξει πραγματική διέξοδος των γειτονικών χωρών στη Θεσσαλονίκη. Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι όλος ο επιχειρηματικός κόσμος των γειτονικών χωρών αλά και οι κυβερνήσεις δείχνουν ιδιαίτερη σημασία και παρακολουθούν με προσοχή την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος. Το αν αυτό θα επιτευχθεί και αν θα γίνει γρήγορα είναι ένα θέμα στο οποίο θα κριθούμε όλοι. Και εμείς και η Πολιτεία».

newmoney.gr

Διαδώστε αυτό το άρθρο με τους παρακάτω τρόπους:
  Google Plus
  LinkedIn