Δημοσίευση: 8 / 3 / 2019
Elvictor Group: Διαμορφώνοντας το μέλλον του crew management
‘‘Οι ενθουσιώδεις νέοι δίνουν ώθηση στην εξέλιξη του κλάδου της ναυτιλίας’’

Σε ένα ένα Ναυτιλιακό φόρουμ συνηθίζεται να επικοινωνούν και να συγκεντρώνονται εκπρόσωποι από ολόκληρη τη Ναυτιλιακή κοινότητα, προκειμένου να ανταλλάξουν ιδέες και να προβληματιστούν για το μέλλον της Ναυτιλίας.

Όμως, στο «1st Digital Crew Management Forum» υπό την αιγίδα του Ομίλου Elvictor, φανερός ήταν τόσο ο ενθουσιασμός, όσο και η ικανοποίηση που ένιωθαν οι συμμετέχοντες για όσα παρουσιάστηκαν. Το φόρουμ αυτό γέννησε το όραμα για το πώς θα έπρεπε να διαμορφωθεί, και θα διαμορφωθεί τελικά, το Crew Management, καθώς οι καινοτομίες παρουσιάστηκαν με σαφήνεια και η πύλη για το "New Crew Order" ήταν σαφώς καθορισμένη.

Ήταν αναζωογονητικό να βλέπουμε νέους ανθρώπους που πιστεύουν και  ακολουθούν ένα όραμα, υποστηριζόμενο από αξιοσημείωτες καινοτομίες και καθοδηγούμενο από την ομιλία τους, να προκαλούν τους συμμετέχοντες από γνωστές και καθιερωμένες εταιρείες Διαχείρισης πλοίων να «σκέφτονται διαφορετικά».

Ο κ Κωνσταντίνος Γαλανάκης κατά την παρουσίασή του στο «1st Digital Crew Management Forum» υπό την αιγίδα του Ομίλου Elvictor, την Πέμπτη 07/03/19 στο Ναυτικό όμιλο Ελλάδος
Το νόημα της «συνεργασίας» μέσω της «ψηφιοποίησης» παρουσιάστηκε διεξοδικά και απεικονίζει τις πεποιθήσεις του Κωνσταντίνου Σ. Γαλανάκη, του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου Elvictor και διαδόχου του κ. Σταύρου Κ. Γαλανάκη, Προέδρου του Ομίλου Elvictor. Αυτές οι πεποιθήσεις είναι μια προέκταση εκείνων του πατέρα του, συνδυάζοντας την εμπειρία ετών με την ευελιξία του νέου, ενώ συγχρόνως υπερασπίζουν τις διαχρονικές αξίες της διαφάνειας και του αμοιβαίου οφέλους μέσω της ΄καλή τη πίστει΄ συνεργασίας.

 κ Κωνσταντίνος Γαλανάκης μιλησε στο maritimes.gr, όπου αποτύπωσε σαφώς το ήθος του, το όραμά του και τι μπορούν οι παθιασμένοι νέοι άνθρωποι να αποδώσουν στον Ναυτιλιακό κλάδο.

- Ο Ναυτιλιακός Τομέας επικεντρώνεται στις συζητήσεις για την ψηφιοποίηση. Όταν εστιάζουμε στον τομέα της Διαχείρισης Πληρωμάτων, ποια είναι η τάση της ψηφιοποίησης;

Το σημερινό φόρουμ αποτελεί απόδειξη, ότι η Elvictor είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία, που έχει κάνει με επιτυχία τα πρώτα της βήματα στην πορεία προς την ψηφιοποίηση. Το "New Crew Order" είναι εδώ.

Υπάρχουν λίγοι ανταγωνιστές, και όχι Έλληνες, οι οποίοι έχουν ακολουθήσει την ίδια πορεία προς την ψηφιοποίηση, δημιουργώντας in-house λύσεις λογισμικού, ώστε να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα της συνεχώς αυξανόμενης υλικοτεχνικής υποστήριξης στον Τομέα της πρόσληψης Πληρωμάτων. Αυτοί οι ανταγωνιστές έχουν επενδύσει ιδιαίτερα στην τεχνολογική πρόοδο και είμαι ευτυχής που λέω ότι δεν είμαστε οι μόνοι.

Οι περισσότεροι ανταγωνιστές αγόρασαν έτοιμες λύσεις, οι οποίες δυστυχώς δεν είναι εξατομικευμένες και περιορίζονται στα χαρακτηριστικά του λογισμικού. Χτίζοντας τη δική σου εφαρμογή λογισμικού, μπορείς να οικοδομήσεις και να αναδιαρθρώσεις την εταιρεία σου 100% με βάση το όραμά σου.

Ωστόσο, η αντοχή στην αλλαγή εξακολουθεί να είναι εμφανής στον τομέα της πρόσληψης Πληρωμάτων.

- Με τις καινοτομίες που παρουσιάσατε, όπως ισχυρίστηκαν πολλοί συμμετέχοντες (τόσο πελάτες όσο και λοιποί), ο Όμιλος Elvictor βρίσκεται τουλάχιστον μία δεκαετία μπροστά. Πώς μετράτε τον ανταγωνισμό και ποια είναι η πρόβλεψή σας;

Κατ’ αρχάς, χαίρομαι που το ακούω!

Δεν μου αρέσει να επικρίνω τον ανταγωνισμό. Ο ανταγωνισμός μάς έδωσε την ώθηση να γίνουμε οι Crew Managers που είμαστε σήμερα. Έτσι, είμαι ευγνώμων στους ανταγωνιστές μας, που με οδήγησαν σε αυτό το μονοπάτι. Πρέπει να υπάρχει ανταγωνισμός, διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται αγορά. Η εστίαση στις δικές μας ελλείψεις και η υπέρβασή τους είναι αυτό που μας οδήγησε στην ψηφιοποίηση. Μόνο με την αλλαγή του εαυτού του, μπορεί κάποιος να ελπίζει ότι θα αλλάξει κάτι στον κόσμο.

Οι εφοπλιστές τείνουν να ακολουθούν την προαναφερθείσα τάση αντίστασης στις αλλαγές. Ωστόσο, πολλοί είναι αυτοί που μοιράζονται το όραμά μας. Προσανατολισμένοι στην ποιότητα και προοδευτικοί στο τρόπο λειτουργίας τους, στρέφονται προς εμάς, γεμίζοντάς με εμπιστοσύνη, ότι πολλοί περισσότεροι θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.

Σημαντικά στελέχη Ελληνικών και ξένων ναυτιλιακών εταιρειών παρακολούθησαν το φόρουμ
Το όραμά μας στοχεύει στο μέλλον της εταιρείας μας. Υπάρχουν διάδοχοι και τα παιδιά των συναδέλφων μου θα είναι οι επιπρόσθετοι διάδοχοι του μέλλοντος. Για αυτό, μπορώ να εγγυηθώ τη μακροχρόνια βιωσιμότητα του ομίλου Elvictor στον τομέα της Ναυτιλίας.

Είμαι οπαδός της τεχνολογίας των μη επανδρωμένων πλοίων, καθώς δεν το θεωρώ απειλή για την Διαχείριση Πληρωμάτων. Όντας θερμός υποστηρικτής της εξέλιξης και της καινοτομίας, στηρίζω το σύνθημα του " να προστατεύεις τον εργαζόμενο και όχι την εργασία". Για να το συνειδητοποιήσουμε αυτό, θα πρέπει να στηρίξουμε και να επεκτείνουμε τις δυνατότητες κατάρτισης και επανεκπαίδευσης του τομέα. Εάν μείνουμε πίσω στον ρυθμό της τεχνολογικής προόδου, είναι σίγουρο ότι θα αντιμετωπίσουμε μία νέα μεγαλύτερη κρίση, που θα κάνει την προηγούμενη να μοιάζει με ούριο άνεμο. Έτσι, θα χρειαστεί να αναπτυχθεί σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ κατάρτισης και τεχνολογίας, καθώς οι Ναυτικοί του σήμερα μπορεί να είναι οι χειριστές πλοίων του αύριο.

Πιο συγκεκριμένα, θα δούμε μία ελαχιστοποίηση της σύνθεσης, που θα ακολουθηθεί από μία πιο απαιτητική ικανότητα κατάρτισης για περισσότερους εξοικειωμένους με την τεχνολογία Ναυτικούς. Μπορεί στην αρχή, τα μη επανδρωμένα πλοία να προορίζονται για καθορισμένες περιοχές, αλλά σε αυτή την εξέλιξη, θα επιβιώσουν οι διαχειριστές Πληρωμάτων με ποιότητα και δεν θα μπει τέλος στη ναυτοσύνη, αλλά αυτή θα "τροποποιηθεί". Έχουμε ήδη ένα σχέδιο Β, όταν θα λειτουργήσουν τα πλήρως μη επανδρωμένα πλοία.

- Θα μπορούσε η τεχνολογία να αντικαταστήσει την τεχνογνωσία του screening των Crew Managers  και την επιλογή των Ναυτικών;

Η τεχνογνωσία των ανθρώπων γενικά είναι αποφασιστικής σημασίας. Η τεχνολογία και η εκμάθηση χρήσης μηχανών μπορούν να αντικαταστήσουν την τεχνογνωσία των Crew Managers, αλλά όχι τους ίδιους τους Crew Managers. Είναι το ΄οπλοστάσιο΄ ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, σωστά σφυρηλατημένο για να καθοδηγεί τον χρήστη να εκτελεί τα καθήκοντά του σε ένα βέλτιστο, αν όχι ανώτατο επίπεδο.  

Αυτό το έχουμε επιτύχει. Έχουμε συσσωρεύσει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας, των Crew Managers των πελατών μας, των Quality Managers, των Technical και Operations Managers και αυτήν την τεχνογνωσία εισαγάγαμε στα συστήματά μας. Εφαρμόζουμε συνεχώς αυτές τις γνώσεις, ακόμη και όταν πρόκειται για βασικές τροποποιήσεις ISM / SMS και νέους κανονισμούς που επιβάλλονται, κι έτσι προκύπτει το απόλυτο εργαλείο ενός Crew Manager, εξοικονομώντας του χρόνο, ελαχιστοποιώντας το άγχος, ενώ ταυτόχρονα παρέχει ακριβέστερα αποτελέσματα και αντιμετωπίζει περισσότερες ταυτόχρονες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης της λήψης αποφάσεων.

- Ποιο είναι το προφίλ των εταιρειών που σκοπεύετε να αποκτήσετε ως μελλοντικούς πελάτες; Μέγεθος, τύπος πλοίων, εθνικότητα;

Οι καιροί αλλάζουν και αλλάζουμε κι εμείς μαζί τους. Οι εταιρείες με τις οποίες επιδιώκουμε να συνεργαστούμε στο μέλλον, είναι εταιρείες συντονισμένες στον τρόπο σκέψης μας: ευέλικτες μέσω της συνεχούς μάθησης και αναδιάρθρωσης, έτσι ώστε να είναι θετικά διακείμενες στην αλλαγή.

Εστιάζουμε σε όλους τους τύπους δεξαμενόπλοιων, φορτηγών και πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Επίσης, έχουμε ξεκινήσει πρόσφατα την επάνδρωση υπεράκτιων στόλων. Είμαστε ανοιχτοί να κάνουμε άνοιγμα και σε  άλλους τύπους πλοίων, αν και μόνο αν, νιώσουμε σίγουροι ότι μπορούμε να το φέρουμε εις πέρας.

Τώρα, όσον αφορά στο μέγεθος των εταιρειών, δεν έχει σημασία για εμάς, Έχουμε διάφορα μεγέθη εταιρειών ως πελάτες και θα ήθελα να έχω μια πιο πολυπολιτισμική και πολυεθνική πελατεία. Αυτό θα μας δώσει μία περαιτέρω πρόοδο στη συνεχή βελτίωση των cloud συστημάτων μας, περισσότερη τεχνογνωσία, διαφορετικές νοοτροπίες και διαφορετικές απαιτήσεις.

Η στρατηγική μας ήταν η αναδιάρθρωση της εταιρείας μας, η καινοτομία και η αποτροπή του κινδύνου. Επενδύσαμε στην ποιότητα, προσαρμόσαμε κατάλληλα τις διαδικασίες μας, βελτιώσαμε τις υπηρεσίες μας, και παραμείναμε επικεντρωμένοι στους πελάτες μας.

Η δήλωσή μας είναι: "Αποφύγαμε καθαρά το μάρκετινγκ και την επέκταση, ώστε να παραμείνουμε οικονομικά υγιείς, βιώσιμοι και να ενισχύσουμε τη συνεργασία με τους πελάτες μας".

Αυτό το φόρουμ σηματοδοτεί ότι τώρα ανοίγουμε τις πόρτες μας για περαιτέρω επέκταση.

Σήμερα βρισκόμαστε στην αγορά και πάλι, για να παρουσιάσουμε το ΄New Crew Order΄, τα νέα εργαλεία που κατασκευάζαμε και βελτιώναμε για πολύ καιρό.

Οι Διαχειριστές πλοίων αξιολόγησαν τις καινοτομίες μας. Σήμερα, τους παρουσιάσαμε μία άλλη επιλογή, και αυτή η επιλογή συμβαδίζει με την απόλυτη διαφάνεια και την ανώτερη ποιότητα των υπηρεσιών.

- Υπάρχει άκαμπτη πεποίθηση ότι οι μεγάλης κλίμακας εταιρείες Διαχείρισης πλοίων απομακρύνουν τους «καλύτερους Ναυτικούς» από την αγορά. Ποιες στρατηγικές εφαρμόζετε και ποια είναι η γνώμη σας;

Η δήλωση ακούγεται αστεία, αν όχι λίγο ξεπερασμένη. Τα κριτήρια ποικίλουν και δεν υπάρχει τέλεια συνταγή που μπορεί να λειτουργήσει για όλους. Οι Ναυτικοί δεν είναι τηγανητές πατάτες. Μπορεί να βρείτε εταιρείες με ίδια μεγέθη πλοίων, ίδιες μηχανές, ίδιες ηλικίες και η ερμηνεία του καλού Ναυτικού να είναι εντελώς διαφορετική.

Φυσικά, εάν παρέχεις εξωφρενικές αμοιβές, όχι μόνο στη Ναυτιλία, αλλά και σε κάθε άλλον επιχειρηματικό τομέα, οι πιο επιδέξιοι άνθρωποι θα σε πλησιάσουν, αλλά ... υπάρχει πάντα ένα "αλλά".

Διαθέτει ο Πλοιοκτήτης / Διαχειριστής συστήματα, εργαλεία και μηχανισμούς για την εναλλαγή, τη διατήρηση και την αναβάθμιση των Ναυτικών του;

Έχει ο Πλοιοκτήτης / Διαχειριστής καλή συνεργασία με τον Crew Manager / Manning Agent; Μπορεί να ελέγξει τη δεξαμενή του και να είναι σίγουρος για τη συνοχή της; Πώς είναι η ζωή πάνω στο πλοίο; Έχει ο Πλοιοκτήτης στατιστικά στοιχεία αναφορών; Βασικούς δείκτες απόδοσης για το Προσωπικό της ξηράς; Είναι κατάλληλο το Προσωπικό της ξηράς ώστε να ακολουθήσει αυτούς τους μηχανισμούς; Έχει το Προσωπικό της ξηράς την ικανότητα, τις δεξιότητες και τις δυνατότητες να «διαμορφώνει και να διατηρεί» τη δεξαμενή των Πληρωμάτων;

Ένας Ναυτικός προτιμά έναν Manning Agent ή έναν Crew Manager, επειδή μπορεί να έχει περισσότερες επιλογές στο μέλλον, σε περίπτωση που ο Πλοιοκτήτης αποφασίσει να μην τον επαναπροσλάβει, κάτι το οποίο δεν θα σηματοδοτήσει το τέλος της καριέρας του.

Οι Ναυτικοί θα πρέπει να εξυπηρετούνται πρώτα από τον Crew Manager και τον Manning Agent. Έχουμε επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην αλληλεπίδραση μεταξύ των Ναυτικών και του Online Seafarer Intranet, προκειμένου να διατηρήσουμε τους Ναυτικούς μας κοντά στην Elvictor και πιο κοντά στους Πλοιοκτήτες μας. Η παρουσίασή μου δεν χρειάζεται εξηγήσεις, και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη.

- Παρουσιάσατε τα τρέχοντα έργα σας: το Elvictor API, την ενσωμάτωση σε εφαρμογές κινητών τηλεφώνων και στα περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Elvictor Bot !? Μπορείτε να δώσετε ορισμένες λεπτομέρειες για τα προαναφερθέντα;

Έχουμε ήδη το API μας, αλλά τώρα έχουμε μεταφερθεί σε νέες τεχνολογίες, που περιλαμβάνουν συστήματα cloud, τα οποία μας επιτρέπουν να σχεδιάζουμε ευκολότερα και πιο δομημένα API. Μερικοί από τους πελάτες μας χρησιμοποιούν γνωστές ελληνικές εταιρείες λογισμικού, και έχουμε γεφυρώσει τα συστήματά μας με τα δικά τους, με αποτέλεσμα οι πελάτες μας να λαμβάνουν καθημερινά τα δεδομένα μας στα συστήματά τους χωρίς ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Για να διευκολύνουμε τις διάφορες εταιρείες λογισμικού ή τους πελάτες μας που διαθέτουν τις δικές τους in-house εφαρμογές λογισμικού, αποφασίσαμε να αναπτύξουμε ένα API, το οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να διευκολύνουμε τη γεφύρωση των αντίστοιχων συστημάτων μας, ανοίγοντας τον δρόμο για τη μεταξύ μας αλληλεπίδραση.

Όσον αφορά στις εφαρμογές για κινητά και κοινωνικά μέσα δικτύωσης, η προσωπική μου ιδέα και στρατηγική για την Elvictor Group, ήταν και είναι να ενσωματωθούν στα συστήματά μας, και αυτό μπορεί να γίνει επαναγράφοντας κώδικες στις πλατφόρμες που παρέχονται από viber, whatsapp, facebook messenger, που οι περισσότεροι Ναυτικοί έχουν ήδη στο κινητό τους.

Αυτό που ακολουθεί είναι, η παροχή ελευθερίας σε κάθε ex Crew και new Crew υποψήφιο, να συνδεθεί με τα cloud συστήματά μας και να αλληλεπιδρά συνεχώς μαζί μας και τους πελάτες μας, από τις εγκατεστημένες εφαρμογές στα κινητά τους (και τα κοινωνικά μέσα) χωρίς να υποχρεούται να κάνει χρήση των υφισταμένων online συστημάτων μας. Ανάλογα με τη δημοτικότητα συγκεκριμένων εφαρμογών για κινητά και κοινωνικά μέσα δικτύωσης, η Elvictor Group θα ακολουθήσει και θα προσπαθήσει να ενσωματώσει και αυτά. Τα κωδικοποιημένα HTML5 Interactive links, που παρέχουμε σε κάθε Ναυτικό, οι οποίοι αριθμούν 50 και άνω, διαμορφώνουν τις διαδικασίες των μεθόδων πρόσληψης που ακολουθούμε, και παρέχουν διάφορα status του Ναυτικού (ακόμη και διαπραγματεύσεις). Αυτά θα κωδικοποιηθούν σε αυτές τις εφαρμογές για κινητά με τις λειτουργίες των εν λόγω εφαρμογών.

Το Elvictor Bots είναι η απόλυτη λύση. Είχαμε στο παρελθόν πάνω από 14.000 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την ημέρα, έναν τεράστιο όγκο κειμένων, για τον οποίο έχω δημιουργήσει τον όρο "ηλεκτρονική γραφειοκρατία". Με τις ενσωματώσεις και το σύστημα συνεργασίας που παρέχουμε ως Elvictor Group, με αυξανόμενη πελατεία και πλοία, ο όγκος αυτός μειώθηκε με μέγιστο αριθμό τα 2.000 emails την ημέρα. Τα Bots προορίζονται για την εξάλειψη αυτής της ηλεκτρονικής γραφειοκρατίας.

Η ιδέα πίσω από τα bots είναι: "Όποιος κι αν είστε (Ναυτικός, πελάτης, υπάλληλος της Elvictor σε οποιαδήποτε χώρα) για να ζητήσετε πληροφορίες 24/7/365 και να τις αποκτήσετε ad hoc (για συγκεκριμένο σκοπό), εξαλείφοντας άλλες ανταλλαγές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφωνικές κλήσεις, απλά πληκτρολογείτε ή μιλάτε στο σύστημα cloud ". Έχουμε κάνει τις πρώτες δοκιμές μας και πιστέψτε με, τα αποτελέσματα είναι θεαματικά!

Πραγματοποιούμε όπως λέμε αντίστροφη μηχανική, εστιάζοντας σε δύσκολες και σύνθετες λειτουργίες και προσπαθώντας να προσαρμόσουμε τους αλγορίθμους μας για αυτά τα bots. Ως τελειομανής, παρ’ όλο που το σύστημα θα είναι έτοιμο μέσα στο καλοκαίρι του 2019, θα το παρουσιάσω Οκτώβριο με Νοέμβριο του 2019, για να βελτιώσω περαιτέρω τις ατέλειες και να το καταστήσω πιο κατάλληλο για επωφελή ανάπτυξη.

Θα συμπεριλάβουμε μηχανισμούς VR, δανειζόμενοι ιδέες από το τραπεζικό σύστημα, και σχεδιάζουμε και ορισμένες απρόσκοπτες λειτουργίες, να γίνονται μέσω φωνητικών εντολών. Εκτιμάμε ότι οι εργατοώρες της εταιρείας μας θα ελαχιστοποιηθούν στο 80% και η ακρίβεια των λειτουργιών θα αυξηθεί περαιτέρω, καθιστώντας την αξία των υπηρεσιών μας μοναδική.

- Όπως βλέπουμε να οπτικοποιούνται στην παρουσίασή σας, επιπλέον των σχολίων ορισμένων από τους πελάτες σας, που χρησιμοποιούν τη διαδικτυακή σας πλατφόρμα, υπάρχουν πολλά οφέλη. Ποια οφέλη θα κατατάσσατε στην κορυφή; Τι θα κερδίσει ένας νέος πελάτης;

-Νούμερο 1 / Διαφάνεια.

-Νούμερο 2 / Γενικός έλεγχος των επιχειρησιακών λειτουργιών της Elvictor από τον πελάτη.

-Νούμερο 3 / Ultimate Interaction εργαλεία, που παρέχουν απρόσκοπτη λειτουργία και άμεση επικοινωνία με τους Ναυτικούς.

-Νούμερο 4 / Ελαχιστοποίηση των εργατοωρών.

-Νούμερο 5 / Ποιοτικές και ποσοτικές προληπτικές μετρήσεις και μηχανισμοί που εξοικονομούν χρήματα από τα έξοδα πρόσληψης.

- Ποιος είναι ο κώδικας, η πλατφόρμα, οι τεχνολογίες γενικά που χρησιμοποιεί ο Όμιλος Elvictor στο Intranet με τον πελάτη;

Χρησιμοποιούμε open source πλατφόρμες και frameworks. Χρησιμοποιούμε REACT για front end, LARAVELγια backend και τη βάση δεδομένων PostgreSQL. Είμαστε μια ομάδα 7 προγραμματιστών και 7 επιπλέον ελεύθερων επαγγελματιών από 3 διαφορετικές χώρες, που εργάζονται σε βάση project για να αποφύγουμε διαρροές της τεχνογνωσίας και της τεχνολογίας μας. Όλες οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούμε είναι οι τεχνολογίες cloud και οι τελευταίες εξελίξεις, χωρίς άδειες και έμμεσες δαπάνες. Είναι διαδραστικές, που σημαίνει ότι μπορείτε να τις λειτουργήσετε και να τις χρησιμοποιήσετε από το κινητό σας τηλέφωνο και τα tablet.

- Σκεφτήκατε ποτέ να αναπτύξετε μία εταιρεία λογισμικού ή μία εφαρμογή λογισμικού για τη Διαχείριση των πλοίων;

Λοιπόν, πιστεύω ότι οι χρόνος και οι συνθήκες είναι κατάλληλες για μένα να το ανακοινώσω τελικά. Πολλοί από τους πελάτες, έχοντας χρησιμοποιήσει τις πλατφόρμες cloud και τις καινοτομίες μας, με ώθησαν να δημιουργήσω μία εταιρεία λογισμικού που θα αναπτύξει προγράμματα Διαχείρισης πλοίων. Αυτή η ιδέα έχει υλοποιηθεί, αλλά η διαφορά είναι ότι προχώρησα ένα βήμα μπροστά, δημιουργώντας μία εταιρεία λογισμικού, η οποία θα παρουσιάσει cloud Ship Management λύσεις.

Οι λύσεις λογισμικού μας ακολουθούν το παράδειγμα των Crew Management υπηρεσιών μας. Είναι ένας διαφορετικός τρόπος του πώς πρέπει να είναι η συνεργασία στη Διαχείριση των πλοίων.

Έχω ιδρύσει μία εταιρεία cloud λογισμικού με τον συνάδελφo και καλύτερό μου φίλο Χρήστο Τζουτζάκη, με το όνομα SEATRIX.

Τον Σεπτέμβριο του 2019 ξεκινάμε τις πωλήσεις μας, επί του παρόντος ολοκληρώνουμε τη σουίτα (εταιρεία και πλοίο), ενώ ήδη έχουμε 7 εταιρείες, οι οποίες θα είναι οι πρώτες, που θα τη δοκιμάσουν και από κοινού θα κάνουμε τις απαραίτητες τροποποιήσεις, σε περίπτωση που χρειαστεί. Πρόκειται για μία cloud Ship Management σουίτα, και ορισμένες καινοτομίες που την χαρακτηρίζουν είναι:

1. Δυναμικά dashboards.

2. Όλα τα υπό έλεγχο έγγραφα ψηφιοποιούνται πλήρως.

3. Ελεγχόμενοι μηχανισμοί.

4. Το συνολικό "περιβάλλον" της σουίτας διαμορφώνεται από το SMS module, καθορίζοντας έτσι και τα υπόλοιπα στοιχεία σύμφωνα με το SMS Manual Requirements, τις διαδικασίες, τα δικαιώματα και τις λειτουργίες.

5. Πρόσφατα χαρακτηριστικά τεχνολογίας cloud και επικοινωνιών.

6. Λογισμικό υπηρεσίας SaS.

7. Δεν υπάρχουν χρεώσεις χρήστη.

8. Δεν υπάρχουν τέλη ανάπτυξης.

Η σουίτα έχει όλες τις εφαρμογές, που παρέχουν οι περισσότερες εταιρείες λογισμικού, καθώς και μερικά πρόσθετα εργαλεία διαχείρισης και μηχανισμούς, που δεν μπορώ να αποκαλύψω αυτήν τη στιγμή.

Οι πελάτες της Elvictor, των οποίων έχουμε το Crew Management, θα έχουν στην κατοχή τους τις σουίτες SEATRIX εντελώς δωρεάν, απολαμβάνοντας το maximum της συνεργασίας μας, ενώ οι πελάτες της Elvictor, των οποίων έχουμε το simple manning, θα έχουν το λογισμικό SEATRIX στο 50% της τιμής αγοράς.

(α-δ) Κάντζιος Μάρκος, maritimes.gr, Κωνσταντίνος Γαλανάκης, Elvictor Group, Μηνάς Τσαμόπουλος, Πρώτο Θέμα
(α-δ) Κάντζιος Μάρκος, maritimes.gr, Στάυρος Γαλανάκης, Elvictor Group, Μηνάς Τσαμόπουλος, Πρώτο Θέμα

 

 

Διαδώστε αυτό το άρθρο με τους παρακάτω τρόπους:
  Google Plus
  LinkedIn