Antong: Ναύλωσε τέσσερα πλοία της στην Sinotrans Container Lines

06.08.2024

Η κινεζική Antong Holdings έχει ναυλώσει τέσσερα containerships στη εξίσου κινεζική Sinotrans Container Lines, μια εξ ολοκλήρου θυγατρική της China Merchants Energy Shipping (CMES), για διεθνές εμπόριο.

Από τα τέσσερα πλοία, τα δύο – το “Renjian Fuzhou” κατασκευής του 2018 και το “Renjian Dalian” κατασκευής του 2019 – έχουν μεταφορική ικανότητα 2.444 teu ενώ τα άλλα δύο – το “Haisu 6” κατασκευής του 2006 και το “Haisu 7” κατασκευής του 2004 – έχουν μεταφορική ικανότητα 698 teu .

Το πρώτο ζευγάρι ναυλώθηκε με ημερήσια τιμή 23.500 δολάρια για 16-20 μήνες, ενώ το άλλο ζευγάρι θα κερδίζει 7.500 δολάρια καθημερινά για 11-13 μήνες. Επισημαίνεται ότι η συνολική αξία των εν λόγων συναλλαγών, εκτιμάται μεταξύ 266 και 350 εκατομμυρίων δολαρίων.

Να σημειωθεί ότι η Antong δήλωσε ότι, λόγω της μείωσης των ναύλων στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο εσωτερικό και του εντεινόμενου ανταγωνισμού στην αγορά, αποφάσισε να διαθέσει μέρος του στόλου της στη διεθνή αγορά. Την ίδια ώρα, η ναυτιλιακή εταιρεία πιστεύει ότι η αύξηση των ναύλων στη διεθνή αγορά ναυτιλιακών εμπορευματοκιβωτίων λόγω της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα και της αυξημένης ζήτησης θα ενισχύσει τη συνολική κερδοφορία της εταιρείας.

Προς υπενθύμιση, στα τέλη Μαΐου, η Antong και η CMES αποκάλυψαν σχέδια για μια μεγάλη αναδιάρθρωση που περιλαμβάνει την απόσχιση και τη συγχώνευση των θυγατρικών Sinotrans Container Lines και Guangzhou China Merchants RoRo Transportation. Η προτεινόμενη αναδιάρθρωση στοχεύει στην εισαγωγή αυτών των θυγατρικών μέσω μιας αντίστροφης συγχώνευσης με την Antong.

Αυτό το σχέδιο αναδιάρθρωσης, που επιβεβαιώθηκε στα μέσα Ιουνίου, θα κάνει την Antong να εκδίδει μετοχές για να αποκτήσει το 100% της Sinotrans Container Lines και το 70% της Guangzhou RoRo, με αποτέλεσμα η CMES να γίνει ο controlling μέτοχος της Antong, με την China Merchants Group ως τον actual controller.

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!