21 capes για διάλυση από την αρχή του έτους
Δυο φορτηγά πλοία cape size, έστειλαν πρόσφατα προς διάλυση ο Ιαπωνικός κολοσσός Κ Line και ο Έλληνας πλοιοκτήτης Λου Κολάκης.
Ο κ. Κολάκης της ναυτιλιακής εταιρείας CHARTWORLD, έχει πουλήσει το φορτηγό ποίο, Star Yandi, χωρητικότητας 170.000-dwt (χτίστηκε το 1996) στα διαλυτήρια του Πακιστάν, όπως υποστηρίζεται.
Πουλήθηκε προς 397 δολάρια ανά ldt, όπου εισέπραξε συνολικά 8.15 εκ. δολάρια. Λέγεται ότι έχει πωληθεί με 1.000 τόνους πετρέλαιο στις δεξαμενές καυσίμων του.
Ο κ. Κολάκης αγόρασε το πλοίο το 2013 προς 9,7 εκ. δολάρια.
Επίσης, προς διάλυση οδηγήθηκε και το πλοίο ξηρού φορτίου Cape Flora χωρητικότητας 164.400 dwt της K Line (χτίστηκε το 2000). Ο πωλητής εξασφάλισε 365 δολάρια ανά ldt, που μεταφράζεται σε 7.84 εκ. δολάρια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Golden Ocean, κ. Herman Billung, δήλωσε κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνδιάσκεψης των μετόχων στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, πως 21 Capesizes έχουν πουληθεί για παλιοσίδερα και επιπλέον τέσσερα βρίσκονται υπό διαπραγμάτευση προς διάλυση.
Το ημερήσιο ναύλο στα φορτηγά πλοία τύπου Capesize ήταν κάτω από 4500 δολάρια ημερησίως τη Δευτέρα, σύμφωνα με το Baltic Exchange.